Näemmekö huomenna matkamessuilla?

Avainsanat: matkamessut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2014 - 10:57

Ilmaiset liput olisi, mutta en tiedä tuleeko tänään lauantaina lähdettyä... Joka vuosi ollut niin paljon porukkaa ettei sieltä ole oikein mitään saanut irti ja siellä tungoksessa alkaa ahdistamaan... Jos ei tänään muuta tekemistä keksi niin sitten voisi siihen ajellakin tästä kolmenkymmenen kilsan päästä.

Lisätty: 19.01.2014 - 09:50

Noh, eilen ei jaksanut, tänään sunnuntaina lähdetään sitten sinne neljän hengen voimin katsastamaan tarjontaa.

Kysyjän kommentti

Harmi,kun ei tavattu! Saitko hyviä vinkkejä? MInä sain.Oli antoisat messut :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2014 - 16:31

Nyt ei ole muuta asiaa pääkaupunkiseudulle, messut pelkästään eivät houkuttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.01.2014 - 21:16

Edelleen tätä mieltä: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/50595

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.01.2014 - 23:46

ei nähdä, mutta 31 päivä tullaan helsinkiin koiratapahtumaan, meidän sessu on kutsuttu sinne kuuluisuuksien joukkoon, joten emäntä päätti että me molemmat "halutaan" sinne ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2014 - 03:46

Tarkoitus on tulla nimenomaan "huomenna" eli tänään (kello on 3.45) messuille, mutta kun uni ei tule silmään ... ei sitten millään. Eli en minä siellä heti aamusta ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2014 - 07:39

Ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2014 - 09:00

Toivottavasti ei sokeus iske! (No- vähän huono vitsi..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2014 - 09:57

Kyllä jää messut käymättä ja girasol näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2014 - 10:09

Onneksi on parempaa tekemistä eli vapaaehtoistöitä, niin ei tarvitse mennä. Tosin en ole koskaan matkamessuilla käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2014 - 22:06

Huomenna siis 19.1. olen menossa messuille !