Kuinkas moni on nyt Talvilomaviikoilla lähdössä reissuun?

Itsellä jää kyllä taas tänä vuonna ainakin etelänmatka väliin, oma talviloma osuu juuri viikolle 8, joten etelänmatkojen hinnat ovat suorastaan törkeitä... Ehkä joku risteily onnistuu mutta kesälle jää matkustaminen, on sen verran edullisempaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2014 - 15:41

Olemme perhe 2 aikuista ja 2 lasta. Ja lähdemme ensimmäistä kertaa kaukolomamatkalle, mutta arvaatkos, että mikä on kohteemme. Odotettavissa on unelmaloma.

Lähteet:
Karibiansaaret, kaikki netin matkaopaspalvelut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2014 - 13:42

Vietän talviloman maaliskuun puolessa välissä ja lähden kylpylälomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2014 - 13:50

Yhtä ja samaa lomaa koko vuosi eläkeläisen elämä. En silti lähde mihinkään. Koululainen tulee talvilomansa viettämään luokseni. Yhdessä sitten nautitaan talven lomariemuista lepäämällä ja syömällä hyvin. Voihan loman niinkin viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2014 - 15:10

Kyllä reissu on tiedossa, ei mihinkään etelän lämpöön tällä erää eikä hiihtelemäänkään, vaan pitkästä aikaa Tukholmaan viikoksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2014 - 22:18

Lomat vähän ripotellen tänä vuonna...Mutta nyt ensin ainakin kuun vaihteessa muutamaksi hotelliyöksi Tallinnaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2014 - 22:27

En varsinaista talvilomaa - mutta lomaa lähden kohta puoliin lämpöiseen viettämään.
Sitä ennen pidän kotona muutaman "lomapäivän" kun ystäväni Etelä-Suomesta tulee meille muutamaksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2014 - 01:58

Suunnitelmia reissuun lähdöstä talvilomalla on paljonkin, mutta se toteutuuko niistä yksikään riipuu vielä avoimena olevasta pulmasta eli siitä, että saammeko pitää ukkoni kanssa yhtäaikaa lomamme. Jollemme saa, nin en toteuta noista lomasuunnitelmistani ainuttakaan , sillä yksin reisuun lähtö ei kiehdo minua lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.01.2014 - 20:38

pidämme taas talviloman vasta toukokuun alussa ja tarkoitus olisi käydä aloittamassa kesä turkissa, sieltä sitten tänne helteisiin niin kuin viime vuonnakin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2014 - 20:01

Hurghada kutsuu kahdeksaksi päiväksi, ihanaa aurinkoa ja sukellusta!