Eläkkeisiin indeksikorotus..nostiko se tuloja?

Äitii elenialta saama eläke nousi, mutta kohoneen ennakkoveron vuoksi vain 50 senttiä, eli ei yhtään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.01.2014 - 13:36

Niin vähän nousi, ettei mitään vaikutusta, koska veroprosentti nousi myös.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2014 - 14:27

En tiedä eläkkeistä yhtään mitään. Itse kun olen ikäni palkkatyössä ollut ja nyt alkaa ansiosidonnainen, niin sen ainakin tiedän, että tuloni tippuvat :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2014 - 21:06

Kympin verran....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2014 - 21:18

Reilu 20 vuotta vielä edes nippa nappa eläkeikään....Omien vanhempien eläkkeet nousivat hieman.Hyvä sekin.Lupasivat ottaa yhden ylimääräisen rommin Cuubassa :) Nauttivat elämästään !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.01.2014 - 02:09

nostaahan se korotus tuloja, verotusta ja muuta hinnannousua ei kannata huomioida, muuten harmittaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2014 - 22:29

Aivan naurettavia tuollaiset korotukset, pidetään vain ihmisiä pilkkanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2014 - 20:24

En ole vielä saanut tietoa osa-aikaeläkkeestäni tämän vuoden summasta. Joka tapauksessa nettoeläkkeeni nousee, kun maksoin viime vuonna liikaa veroa ja uudessa verokortissa on pienempi veroprosentti kuin viime vuotisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2014 - 10:17

Ottaa antaa, kanan paskaa kantaa... Sen tietää yleensä vasta helmikuun alun nettosummasta kun kunnallisverot saavat kohilleen. Yleensä käteen jäävä osuus pienenee!