Matkamessut lähestyy! Oletko menossa?

17-19.1.14 Messukeskuksessa!

Avainsanat: matkamessut messukeskus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 04.01.2014 - 22:39

kaukana on, messureissun hinnalla pääsee jo oikeaankin reissuun ;)

Kysyjän kommentti

Aika kaukana, näin Kouvolan seudulla kun asutaan meillekin,mutta mennään.Mukava saada uusia vinkkejä ja saada tietoa uusista paikoista minne matkustaa.Pitää nähdä mahdollisimman monenlaisia mielenkiintoisia paikkoja!Paljon vielä näkemättä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2014 - 17:04

En ole kertaakaan messuilla käynyt ja tänäkin vuonna käymättä jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2014 - 19:50

Enpä mene. Kun on se yksi ja ainoa paikka missä käydään, ei muuta informaatiota tarvitse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2014 - 22:30

En ole koskaan käynyt..enkä mene näillekkään messuille..
Matkustaminen taitaa jäädä jo aika vähiin tässä iässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2014 - 01:16

Ehkäpä tuonne voisi mennäkin, joka vuosi kun on tullut käytyä... Mitään ei vaan koskaan juuri ole tuntunut jäävän käteen sen valtavan ihmismassan vuoksi. Tai no, onhan sitä kassillinen Forexin mainoskyniä kaapissa, eli siis jotain on jäänyt kouraan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2014 - 11:02

En ole koskaan käynyt, joten taitaa jäädä tänäkin vuonna väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2014 - 14:00

Matkustelut matkusteltu, joten en mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2014 - 14:56

Kyllä sinne pitää taas päästä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2014 - 22:24

En sillä työt pitää työn ajan tiiviisti omalla paikkakunnalla ja vaikka vapaalla silloin olisinkin tuskin noille messuille kuitenkaan menisin kun en ole koskaan ennenkään mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 22:54

En mene minnekään messuilemaan.