Hyvää Uutta Vuotta kaikille napsulaisille!

Millaisessa säässä vuosi teillä vaihtuu??
Savonlinnassa tänään tullut sentin verran lunta, siis hieman talven makuun taas päästään.

Avainsanat: uusi vuosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2014 - 23:09

Siirsin Teille jokaiselle tilillenne 365 onnellista päivää vuodelle 2014.
Jos joukkoon suruhiven tipahtaa kuivaa se onnen pumpulilla kuivaksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos, riemulla on toivotuksesi vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2013 - 14:00

Hyvää Uutta Vuotta Sinulle ja kaikille teille! Sateisenharmaatuulinensää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2013 - 14:19

Hetki sitten katsomieni ennusteiden mukaan vuoden vaihtuminen tapahtuu täällä meilläpäin sateessa, mutta saas nähdä käykö lopultakaan niin. Toivon ainakin itse ettei käy. Satoi klo 24.00 täällä , tai ei niin RATKIRIEMUKASTA UUTTA-VUOTTA SINULLE JA KAIKILLE NAPSULAISILLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.12.2013 - 16:09

samoin, hyvää uutta vuotta kaikille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2013 - 16:30

Harmaata ja märkää, ei lumen hippustakaan missään, mutta silti kiitos toivotuksista ja myös sinulle Hyvää Uutta Vuotta kuin myös kaikille napsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2013 - 16:42

Kuiva sää, +5 astetta, pauke kuuluu jo. Onnekasta vuotta 2014 napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2013 - 20:33

Samoin sinulle sekä myös muille.
Aivan ihanassa leudossa mutta valkoisessa. Ympärillä aivan mahtava rakettien loisto... upeaa kertakaikkisesti. Istun aitiopaikalla yläkerran pikkumakkarissa ja katselen sitä leppoisasti lepotuolissa istuen. Menen jatkamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2014 - 20:25

säässä ei moitteen sijaa ´+ 5 astetta
eikä satanut edes :)

Oikein hyvää tätä vuotta kaikille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 13:52

Kaikkea hyvää kuluvalle vuodelle napsulaiset! Tänään ei ole satanut, mutta harmautta riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2014 - 22:53

Hyvää tätä alkanutta vuotta kaikille...kosteassa säässä eletään..nytkin +2,5...onneksi vaikka on synkkää ja pimeetä..ei ole tarvinnut alkaa lumitöitä tekemään,kun on minun tehtävä..