Onko mitään tuttua?

Löytyy suunnilleen 11.30 min kohdalta.

Lisätty: 27.12.2013 - 22:41

arenan.yle.fi/radio/2067773?...leiki-rark

Lisätty: 04.01.2014 - 21:52

Liekö jäänyt vastaajilta kuuntelematta kun ei tuttua löytynyt. Marian poika ja Kauan sitten Beetlehen ovat samalla sävelmällä.

Avainsanat: hankien joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2013 - 03:51

Tänä vuonna ei ainakaan meillä ollut hankien joulua kuten Malmstenilla, mieluummin joulun seutuun ottaisin hankikelit kuin vesisateen.

Kysyjän kommentti

Kiitos, vaikka vastaaviin kappaleisiin tässä viittasinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.12.2013 - 09:27

On päästy ilman saastuttamisessa siihen pisteeseen, että saattaa hanget olla hyvin harvinaisia jatkossa. Kiitos tehtaiden ja liikenteen päästöistä. Linkkiä en katsonut. Kommentoin avainsanojen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2013 - 11:18

Ei ollut hankien joulu... vesisateet saisivat jo loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2013 - 11:25

Eipähän tarvi rehkiä lumitöissä ja miettiä, minne lunta tunkisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2013 - 14:23

Uskokaa, tai älkää, mutta minulle hankien joulu on monelta aijemmalta vuodelta tuttuakin tutumpi, erittäin rakas ja toivottu ilmiö. Silti.gigasolia peesaten sanon, että niin ankea kuin täällä meillä päin ikkunasta koko joulun näkynyt lumeton ja sateinen maisema on ollutkin niin on se vain mukavaa kun ei tarvitse rehkiä lumitöissä ja miettiä minne sitä lunta tunkisi. Sadesäästäkin on siis jotain hyötyä, ainakin meille jotka ne hyötypuolet osaa ja haluaa siitä esille kaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2013 - 22:46

Juu ei ole lasketeltu kovin paljon nyt. Ja pukkikin joutui itse rekensä kiskomaan, ororaukat oliat niin väsyksissä, mutta vielä löytyi mieskunnossa olevia miespukkia, ettei onneksi naisten tarvinnut aisoihin tarttua.