Mitä jouluruokaa ette suostu syömään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 24.12.2013 - 00:17

olisikin joku jouluruoka joka ei maistu, vaan kun ei ole eteen vielä tullut, tuo lipeäkalakammo tuntuu omituiselta, onhan se paljon parempaa kuin esim. nämä meidän rasvalohet, kannattaa maistaa paikassa missä sitä osataan tehdä, sen jälkeen vaatimattomampikin tekele maistuu hyvältä ;) se ruskea sitkeä osa siinä kinkun päällä jää yleensä syömättä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi amu. Olen kanssasi samaa mieltä: lipeäkäla hyvinja taidolla tehtynä on todellista herkkua, eikä muutkaan jouluruuat maistu pahoilta, ei ainakaan minusta lukuunottamatta sitä mainitsemaasi ruskeaa ja sitkeää osaa kinkun päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2013 - 16:45

Lipeäkala taitaa olla sellainen, jota nykyisin jo vältän. Lapsuudessa tuli sen osalta kiintiö täyteen. Rosolliakin kartan, mutta aina silloin tällöin tulee otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2013 - 18:42

Lipeäkala jää kyllä syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2013 - 19:07

Lipeäkala ehdottomasti !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 01:42

Imelletty perunalaatikko ja lipeäkala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2013 - 08:43

Lipeäkalaa ja imellettyä perunalaatikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 10:43

Kaikki taitaa upota....Lanttulaatikko ei ole suurinta herkkua. Lipeäkala ei maistu muuten miltään.Löyhkää vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.12.2013 - 12:11

Lipeäkalaa en syö. Kaikki muu kelpaa hyvinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 19:18

Lipeäkala, taitaa olla sama vastaus kuin kaikilla muillakin... :D sillisalaatti jää myös syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2013 - 18:56

rosolli, silliruoat ja lanttulaatikko jäi suosilla pois joulupöydästä kun ne eivät edellisjouluinakaan huvenneet. Ei niissä muuten mitään vikaa ole, mutta turha laittaa sellaista joka ei kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2013 - 23:02

Enenn sotaa syntyneenä len tottunut syömään mukisematta kaikkea, mitä köyhän kodin isä ja äiti ovat aikoinaan pöytään saaneet, Nyt elän yltäkylläisyydessä ja nuuskin ja haistan ja tutkin joka palan minkä suuhuni laitan ja päälle laulan oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen, niinkuin silloin pula-ajan jouluna.
No jos pitäs itse tehtyä makkaraa syödä nyt sis eläimen suolessa olevaa, niin voisin jättää väliin vaikka se sotavuosina oli suurta herkkua. Silloin syötiin keuhkotkin ja vielä potkutellaan.