Mitkä on eläsi ihanampia hetkiä?

Itse tässä onnellisena odottelen koska kännykkä soi...ja saan tietää meidän pikku prinsessan syntymän..

Lisätty: 15.12.2013 - 17:10

Päivänvalon näki tämä meidän pieni terve tyttövauva klo15,35...painoi 2,800g ja pituutta 46,5cm..

Avainsanat: ihanat hetket

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2013 - 17:23

Lämpimät onnittelut mummille!
Minulle elämäni ihanin hetki oli reilu 18 v. sitten: olin vastaanottamassa ensimmäistä lastenlastani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2013 - 16:12

Tietysti elämäni paras asia on ollut lasteni syntymät. Esikoinen täytti eilen jo 18 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2013 - 16:55

Kun mummon kullat vierailee, niin ne hetket ovat ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2013 - 21:14

Onnea terveestä tenavasta!

Kyllä minun onnenhetkeni liittyvät etupäässä matkailuun ja koiriin....Onnistuneeseen kasvatustyöhön ja siitä palkitsemiseen.Onnistunut koirapentueen syntymä....Suloiset möngertävät pennut....
Onnen tunteeseen, että on nähnyt jonkin paikan, jota on haaveissaan katsellut useinkin.Esim Stonehenge....Venetsia....Lontoo....

Ja täytyy kai sanoa, että ylpeyttä koin siitäkin, kuinka poika pääsi opiskelemaan sinne, minne halusi, vaikka kilpailu oli kova.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2013 - 12:54

Ne hetket, jolloin huomaa miten onnekas onkaan ja miten hyvin asiat ovat. Kaikesta huolimatta ja kaikesta johtuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2013 - 13:21

Elämäni ihanimpia hetkiä ovat ne hetket jolloin tajuan miten monta hyvää syytä minulla on elää ja olla olemassa vaikka kannettavani olisi satapäin murheita ja seuraava päivänikin näyttäisi valkenevan auringonpaisteen ja ilon sijasta mustanpuhuvana ja märkänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2013 - 17:29

Lapsia kun ei ole, en voi edes aavistaa millainen onni ja autuus se syntymän ihme on... Eli jos niitä olisi, saattaisipa nuo hetket listata kärkeen.
Mutta anyways, yksi suurimmista hetkistä omassa elämässä on kun 8-vuotissyntymäpäivä lahjaksi sain oman koiran. Rakkauspakkaukseni eleli komeat 15 vuotta, kunnes viime kesänä oli sitten sen viimeisen matkan aika. Oli niin monta vuotta mukana elämän hyvissä ja huonoissa hetkissä se kaveri, että rankkaa oli päästää irti. Nyt vanha saa kuitenkin levätä.
Sitten tietenkin etelän matkat joita lapsena tehtiin vain muutama, ne oli niitä onnen hetkiä kun oltiin kaikki yhdessä ja oli niiiiin ihanaa :)
Ja arjessa nyt jo onnen hetkiä on ihan pikku jutut... :) Elämä on ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2013 - 18:19

Kun sain muuttaa eläkkeelle päästyäni kotipitäjääni takaisin Helsingin humusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 02:23

Vaikea laittaa arvojärjestykseen. Onnekseni niitä on paljon.