Milloin viimeeksi olet pelannut flipperiä?Kuuluiko sen pelaaminen nuoruuteesi?

En tarkoita nettipeliä, vaan oikeaa jaloillaan seisovaa konetta :)

Lisätty: 02.12.2013 - 19:38

janjaa tarkoittanee pajatsoa...?

Avainsanat: flipperi hopeakuula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2013 - 01:17

Viimeksi olen flipperiä pelannut pari kolme vuotta sitten. Nuoruudessa Lintsillä harva se ilta tuli pelattua. Isäni tykkäsi flipperin pelaamisesta niin paljon, että hankki sen kotiimme, joten ensi kerran pelasin alotettuani koulun.

Kysyjän kommentti

Hieno ja viisas isä oli sinulla :) Meillä miesväki pelaa ja kisaavatkin välillä.Hauskaa hommaa!Oikeaa hermojen lepuuttamista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2013 - 22:14

Harvakseltaan tuli nuorempana pelattua, viimeksi varmaan yli 30 v. sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2013 - 22:40

Kouluaikoina tuli linja-autoasemalla bussin lähtöä odotellessa pelattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2013 - 00:15

Yhden ainoan kerran kokeilin sellaista peliä nuorena, en tykännyt, joten jäi siihen sen harrastaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2013 - 02:05

on sitä joskus teininä pelattu ja kakaroiden kanssa tietysti myöhemminkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 10:28

Joskus kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 22:05

Pari vuotta sitten ruotsinlaivalla ollessani tulin lyötyöneeksi vetoa siitä että saan flipperistä rahaa ulos kymmenessä minuutissa enempi kuin sinne laitan ja pelanneeksi kyseistä peliä enisimmäistä ketaa sitten nuoruusvuosieni. Liekkö syy tässä pitkässä flipperinpeluutauossa ja siinä etten nuorena likkanakaan pelaillut kovin ahkeraan kyseistä peliä siihen että hävisin vetoni ja jouduin laulamaan elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran julkisesti karaokebaarissa ihan yksin, avutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2013 - 22:59

Netissä pelaan aina silloin - tällöin, vaikka eihän se sama asia ole kuin oikea flipperi. Joskus olen oikeaa peliä pelannut laivalla pojan kanssa lähes pari vuosikymmentä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 17:58

en koskaan en tiedä mitä se onkaan.