Joudutko viettämään sellaisen joulun, jota et haluaisi?

Olen töissä kaikki joulun pyhät.Että sellainen joulu tällä kertaa....Onneksi ei ole pieniä lapsia ; menisi heidänkin ilonsa harakoille....

Avainsanat: joulu töissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2013 - 22:29

Olen varsin monena jouluna joutunut olemaan töissä milloin yhden pyhäpäivän, milloin ueamman jotenka tiedän mitä se on kun ei saa vietää noita päiviä vapaalla. En silti kiroaisi jos luvassa oleva 9.n päivän vapaaputki peruuntuisi ja joutuisin taas töihin vaikkapa aattona. Työjoulussakin on oma viehätyksensä, erityisesti ammatissani: hoitotyössä.

Kysyjän kommentti

Oikein mieluusti saisit tätä hoitajaa tulla tuuraamaan....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2013 - 20:07

Todella joudun viettämään sellaisen joulun,mitä en haluaisi..aika yksinäisen joulun.
Aina jouluruokailun olen järjestänyt meidän koko porukalle..mutta nyt ei ole mahdolista kokoontua yhteen...
Isänpäivänä oli meidän yhteinen joulu etukäteen..kun oli jouluruokia..
Mieheni leikataan ennen joulua..ja on jo tieto,että ei ole sitten jouluna kotona.
Laivalle Saksan reissulle lähtee lapsenlapsi piku Jimin kanssa,kun isällä on työvuoro jouluna...ja toisen lapsenlapsen perheeseen vauva tulossa..laskettu aika 21.12..että aika rikkinäinen joulu..
Pääseehän tässä helpolla..kun ei ole jouluhössötyksiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2013 - 21:27

Voin viettää ihan omannäköiseni joulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2013 - 22:37

Luulenpa että joulustani tulee entisten kaltainen. Hiljainen ja rauhallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2013 - 00:11

Minulle kelpaa kaikenlaiset joulut. Nyt tulevan joulun vietän yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2013 - 02:08

osanottoni, ei ole näköpiirissä sellaista joulua jota en haluaisi, toivottavasti ei tulekkaan, vapaata 9 päivää, lunta maassa ja pukki tilattu, muutama paketti vielä ostamatta ja kuusi varastamatta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 10:23

Vietän erilaisen joulun kuin aiemmin, olen vapaaehtoistöissä jouluaaton sekä Tapaninpäivän. Tämä on oma valintani ja just sellainen joulu kuin halusin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 01:23

Rauhallinen joulu perheen kanssa tulossa ilman suurempia hössötyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 18:01

Rauhan ja rakkauden juhla yksinään tai jos saan ystäväni seuraani.