Kuinka monta kertaa olet muuttanut?

Laskin,että itse olen virallisesti asunut viidessä eri paikassa, vaikka luulin,etten ole muuttanut juuri ollenkaan !

Avainsanat: muutttaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2013 - 18:03

Monta, monta, ei kahden käden sormet riitä jos aloitan siitä kun täytin 15 vuotta.

Kysyjän kommentti

Siinä on kapsäkki pakattu ja purettu moneen kertaan! Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2013 - 19:26

Olen tenyt sellaisen ympyrän..Tästä kotitalosta,kun lähdin kokeilemaan omaa elämää..niin olen asunut senjälkeen neljässä eri paikassa.
12 vuotta sitten palasin tähän kotitalooni,kun äiti nukkui pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2013 - 21:21

Olen asunut viidellä eri paikkakunnalla, muuttoja on takana varmaan toistakymmentä, kun on tullut vaihdettua asuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2013 - 22:35

Olen muuttanut lukuisat kerrat. Enkä usko että tämäkään paikka jää viimeiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.12.2013 - 00:08

Jos syntymästä asti lasketaan vanhempien kanssa muutot, niin nyt on kolmastoista katto pään päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2013 - 02:13

jos armeija-aikaa ei lasketa niin olen asunut 9:ssä eri asunnossa, noista kyllä 4 samassa talossa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 10:19

Olen muuttanut 9 kertaa ja asunut kolmella eri paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 21:48

Silloin kun en ollut vielä täysi-ikäinen muutivanhempieni ja sisarusteni kanssa 4 kertaa eri koteihin. Täysi-ikäiseksi tultuani olen muuttanut 5 kertaa, joten muuttojeni lukumäärä on tällä hetkellä 9.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 22:48

Netistä tulostin tietoni ja tilastonikkareiden aikaan 6 osoitetta on. Viimeinen soitteeni tosin on samaan paikkaan mutta vaihtoivat joku vuosi sitten kaupungin nimen. On ne kaikki aiemmatkin listattu mutta ovat vanhassa kombussa. Niitä muistaakseni oli Päättömässä kaupungissa pitkälti yli 10 paikkaa 22 vuoden aikana.
Setäni evp poliisi kertoi että autoaan katsastaessa herra katsastusinsinööri oli ollut häjynä kun muka rekisteriotteessa oli olematon osoite. Miksei ole ilmoitettu kun on muutettu. En ole muuttanut mihinkään mutta kaupunki näkyi muuttaaneen kadun nimen. En entisenä virkamiehenä juoksentele nykyisten mählimisiä korjailemassa. Oli ääni muuttunut kellossa! Eipä hänkään ole enää 10 vuoteen tarvinnut edes autoa. Tuolla pilvenpäällä taitaa olla paremmat kulkuneuvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 01:27

Sanoisin että riittävästi, mutta muutto on jossain vaiheessa edessä kun juniori lähtee omaan elämään ja nykyinen asunto jää suureksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2013 - 23:01

Viitisentoista muuttoa on takana ja ainakin yksi vielä edessä.