Minkälainen ilma...joko on talvi tullut?

Täälä Kanarian saarilla saanut nauttia lämmöstä...+22-+26..että ihan sopivaa..eikä myrskyjä ollut..

Lisätty: 25.11.2013 - 18:42

Kiitos nautin auringosta..Tällä hetkellä pienessä Hierron saaressa...Tänään lähdemme illasta kohti Teneriffaa..missä vietämme pari päivää..

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2013 - 11:34

Tänään ti 26.11 Lahdessa pakkasta 6 astetta ja aurinkoinen päivä, hyvä sauvakävely sää. Hyvä että olet lähtenyt vähän virkistäytymään. Poikkean myös Teneriffalle helmikuussa.

Lisätty: 28.11.2013 - 11:00

Olihan liisukalla tuuria, tämän päivän lehdessä kerrottiin, että laivayhtiö menee selvitykseen ja tänään ei enään ole risteilyjä Kanariansaarilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Ihanaa että on hyvääkin tuuria elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2013 - 16:21

Aamulla oli muutaman asteen pakkasen puolella ja nyt iltaa kohden jälleen viilenee, talvi tekee tuloaan, halusipa tai ei. Nauti sinä liisukka auringon lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 17:23

Onpa sinulla Liisukka hyvät säät, meillä täällä on nyt pikkuinen pakkanen, lunta on sen verran, että voi mainita. Nauti lomastasi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 19:24

Liisukalle onnenkassi matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 20:13

Mahtavaa lomaa teille! Ja kerrothan siellä tutuille terveisiä :)
Täällä Kouvolassa 4 astetta pakkasen puolella, kirkas sää ,eikä lunta yhtään.Liukasta kuitenkin pitelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.11.2013 - 13:28

on tullut talvi, pikkupakkanen ja valkoinen maa, piti laitella jouluvaloja lisää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2013 - 14:43

Lämmittele sinä siellä kunnolla ennen kuin tulet Pohjolan alkutalveen. Täällä meidän suunnalla oli tänään 8 pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2013 - 14:53

Muutama aste pakkasta, huurretta maassa, ei lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2013 - 21:55

Lämpötila paikkakunnallani nyt klo.21:47 21,2-25,2 astetta Kanarian saarten lämpötilaa alhaisempi. Maassa hento kerros lunta ja mielessä pieni annos kateutta teitä Kanarian saaren lämmössä oleilijoita kohtaan. Tälläinen sää täällä...