Kysytty: 25.11.2013 - 13:12

Ärsyttääkö virastoiden, pankkien jne. asiakaspaleluihin soitettaessa puhelimessa jonottamaan joutuminen?

 
  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Kysyjän valitsema paras vastaus

Vastattu: 26.11.2013 - 11:51

Ärrrhh!!!! Kyllä on käämit kärynny useasti! Ja ainakin eräs valtionlaitos on keksinyt adrenaliinia potenssiin tuhat nostavan puhelinpalvelun: Soittaessasi joudut AINA aluksi kuuntelemaan pitkän nauhotteen: "Tervetuloa xxx-asiakaspalveluun. Puhelu maksaa maltaita ja paljon päälle heh heh..! Puhelunne nauhoitetaan pälä pälä.. Voitte hoitaa asianne myös internetissä osoitteessa ja tunnuksin kälä kälä... Ja seurata hakemuksenne käsittelyä plää plää... Ja lopuksi: Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, palvelemme teitä mahdollisimman pian... PIMPELIPOMPELIPOM!". Loputtomasti. Mutta on vain jonotettava, koska aina ei ole mahdollisuus käyttää nettiä.



Kysyjän kommentti

Taidan arvata mikä tuo vastauksessasi mainitsema eräs valtion laitos on. Sen puhelinpalvelu on todella ärsyttävääpotensiin tuhat tai pikemminkin tuhatmiljoonaa joten kiitos vastauksestasi. Kirjoitit siinä kuin minä.


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2013 - 16:05

Ärsyttää todellakin ja etenkin soitettaessa vakuutusyhtiöön, niin näppäile se ja se numero ja saan suomenkielisen palvelun jne... menee ikä ja terveys, ennen kuin on päässyt kertomaan asiansa.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 17:21

Kyllä riipoo, sitten kun on saanut asiakaspalvelijan langan päähän, niin on jo melkein unohtanut, miksi oikeastaan soittikaan.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 18:49

Todella ärsyttää jonottaa,kun puhelut ovat vielä kalliita..


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 19:26

Kyllä kyllä, yhdellä sanalla ei saa vastata, oten kyllä varmaan nyppii.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2013 - 14:32

Kyllä ärsyttää ja pahemman kerran. Usein asioiden hoito siirtyy päivillä kun ei pääse jonossa eteenpäin. Useimmiten katkaisen puhelun ja toivon seuraavana päivänä asioiden hoituvan, mutta niin turhaan toivon.


  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2013 - 14:41

Pikemminkin: jos tahdot sitä paina sitä josta tahdot tätä paina tuota jne... ja loppujen lopuksi kun on sen viimeisen valinnan tehnyt, kuuluu - asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja, yritä hetken päästä uudelleen.


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.