Onko Eilatissa tosiaan narkkareita ja pummeja riesaksi asti?

Avainsanat: eilat israel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2008 - 22:27

hämmästyttäisi jos olisi, ainakaan kymmenen vuotta sitten en nähnyt ensimmäistäkään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2008 - 23:50

Joka paikastahan niitä nykyään löytyy, mielestäni Eilatissa ei sen enempää kuin niillä leveysasteilla yleensä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 00:53

Vaarallisempia saattaa olla aseelliset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 11:53

On.Toista kertaa en menisi.Neuloja ja ruiskuja,pummeja ja örvelöitä roikkuu koko ajan hihassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 22:15

minunkin kokemukseni mukaan niitä on kaikkialla turistikohteisssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 13:22

Jos jossain maassa on tilanne ollut 10 v sitten "puhdas", ei se todellakaan tällä hetkellä sitä ole. Maailma muuttuu ja valitettavasti juuri pahempaan suuntaan. Siellä missä on potentiaalisia asiakkaita, siellä on myös tarjontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:26

tulin eilatista pari pvää sitten, en nähnyt koko aikana yhtäkään huumeruiskua ja muutenkin joka paikassa oli siistiä. Näin vaan kerran pari pummia nukkumassa nurmikolla. Eilatissa oli siistimpää kuin suomessa, todellakin. Eli ei tarvitse tuollaisia pelätä :D !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 12:44

Juuri viime viikolla Eilatista tulleena ihmettelen suuresti kysymystä!
Ei ainuttakaan pummia, narkkaria saati neuloja näkynyt, yksi kerjäläinen tuli torilla vastaan, mutta sekin ihan harmiton tapaus.
Ensimmäistä kertaa oltiin tuola ja sydän jäi sinne, tulen varmasti menemään pian uudestaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 18:10

Ei siellä ainakaan toissa viikolla näkynyt yhtä ainuttakaan narkkaria, pummia tai muuta hihassa roikkujaa.