Onko näin syksyn tullen hiiriongelmaa? Kuinka sen estät tai hoidat?

Avainsanat: hiiret sisällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2013 - 08:43

Ei nyt mutta kevätpuoleen pitävät pallopelejään ullakolla hevoskastanjan hedelmillä aamuyöstä. Täytyy kopauttaa laipioon että nyt hiljaa siellä yläkerran asukkaat. Lähitienoon pöllöt pitävät hiiret kurissa jos uskaltautuvat pihalle.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksesta! Onneksi ei minullakaan ole hiiriongelmaa.Pätkähti vain kysymys mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.11.2013 - 19:31

Ei ole täällä kotona. Mökillä ne rellestää kyllä. Siellä laitoin kaikki petivaatteet säilytyskasseihin sekä astiat ja aterimet muovipusseihin. Ei tarvitse olla keväällä ensimmäisenä pesemässä.
Patjat nostin pystyasentoon ja laitoin matotkin roikkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2013 - 20:17

Eipä ole ollut ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2013 - 20:30

Hiiriongelmaa? Meilläkö? Eipä ole moista ongelmaa ollut ikinä yhdessäkään asunnossa, tai kesämökissä jossa olen joskus oleillut jotenka en voi kertoa kuinka sen estän tai hoidan. Sorry...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2013 - 10:55

Kerrostalossa hiiriongelmaa ei ole, onneksi... ja jos olisi, niin kissa kyllä pitäisin huolen, että hiiret nopeesti luikkisivat karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2013 - 01:53

eipä ole hiiriongelmaa, paitsi kissalla, on tuonut muutaman sisälle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2013 - 18:35

Sähköisellä hiirenkarkottimella ja naapurin kissa hoitaa loput=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2013 - 21:49

Ei ole ongelmaa hiiristä. Vaikka niitä paljon onkin tuossa yhdessä purkissa. Ovat kissan leluhiiriä, hiljasen sorttisia ja paikallaan pysyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2013 - 21:40

Ei kaupungin kivitaloissa vaivaksi asti ole asuintaloissa hiiriongelmaa, jotenei kosketa ainakaan läheltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 18:53

Ei ole hiiriä onneksi näkynyt..vaikka asun omakotitalossa..Rotanloukkuja laita,että saat hiiret pyydystettyä hengiltä.