Oletko kokenut vatoinkäymisten kohdalla, etä ystävätkin ovat kaikonneet?

Jos onni kääntää selkänsä se ei ole ainoa.

Avainsanat: parhaat kaverit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2013 - 11:53

Ystävät on säilyneet. Ne jotka ovat kadonneet, eivät kai täyttäneet kriteeriä, tai sitten minä en täyttänyt heidän kriteereitä. On silti asioita, joiden kanssa olen yksin, enkä muuta odotakaan.

Kysyjän kommentti

kiitos,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2013 - 23:40

En onneksi, sillä ystäväni ovat suureksi ilokseni niitä joihin olen voinut turvata ja tukeitua kaikessa ilman pelkoa siitä, että he olisivat vastoinkäymisteni, töppäyksieni, tai epäonistumisteni jälkeen hyljänneet minut. Sellaisia "ystäviä" minulla kyllä on ollut jotka eivät ole nähneet pienintäkään vaivaa tapaamistemme etteen muutettuani asumaan kävelymatkan päästä vähän kauemmaksi. Nämä "ystävät" ovat tästä syystä kaikonneet tuttavapiiristäni, mutta ainoastaan ja vain minun tahdostani. En nimittäin ole jaksanut olla aina se joka lähtee kotoaan saadakseen viettää edes pienen tovin ystävänsä kanssa kasvokkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 09:10

Ei onneksi, jos joku onkin kaikonnut, niin ajattelen ettei ole ystävyyden väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:29

Ei vastoinkäymisteni takia kukaan ole kaikonnut, mutta muutenhan nuo ystävyydet olosuhteitten pakosta muuttuvat. Vanhoja menee, uusia tulee. Mitä useammin esim. vaihtaa paikkakuntaa, on uusien ystävien etsintä edessä ja vanhat ystävät saattavat kaikota esim. välimatkan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:08

Sitä kun elää melko yksikseen muutenkin, ei ne vastoinkäymiset tunnu mitenkään sitä seikkaa ylikorostavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:11

Eipä heitä ole liiemmin näkynyt ja jos yrittää purkaa tuntojaan saa kommentin: ei kuulu mulle, yritä kuule vaan ihan itse pärjätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 17:19

Eräs hyvä ystäväni kaikkosi 20 vuotta sitten, mutta oliko hän hyvä ystäväni alkuunkaan... Onnekseni minulla on muutamia todella tärkeitä ystäviä, jotka eivät koskaan tulisi jättämään pulaan, enkä minä heitä. Olemme toistemme tukijoita, niin hyvän kuin pahan asiankin kohdatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:28

Juu, näinhän se on ollut. Eipä ne sitten oo tosi ystäviä ollutkaan, luulisin. Pitää vain ammentaa jostain muusta sitä jaksamista - ylämäkien aikana.