Millainen pukeutuja suomalainen mies on ali- vai ylipukeutuja, ihailetko miestä puku päällä?

Tekevätkö vaatteet miehen.

Avainsanat: farkut vai liituraita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2013 - 12:03

Minusta suomalainen mies on ehdottomasti alipukeutuja noin yleisesti ottaen. Naiset tuon taidon osaavat. 10 pistettä ja papukaijamerkki heille siitä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos matula, kohteliaisuus ennen kaikkea naisia kohtaan, sopii näin aamuyöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2013 - 09:09

Kyllä puku miehen tekee, suomalaiset nuoret miehet jo ymmärtävät pukeutumisen päälle, vanhat koiraat ehkä vähemmän, mutta eteenpäin sielläkin on menty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:11

Sanoisin että väritön pukeutuja on suomalainen mies. Enkä välitä siitä puku-pukeutumisesta juurikaan. On jäykän ja tönkön näköistä. Pitää miesten saada pukeutua rennomman oloisestikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:18

Tämä aihe on minun heikkous. Itse ostelen aina halvinta, enkä katsele muidenkaan vaatetusta - se ei kertakaikkiaan merkitse minulle mitään, jos vaatteet ovat muuten asialliset!

Kerra portsari esti minun sisäänpääsyn erääseen "huippuravintolaan", perusteenaan kengät! Eli, vähiten näkyvä ulkovaate ratkaisi koko pelin - sitä en voinut koskaan ymmärtää. Ne oli lenkkikengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:06

Ei vaatteet tee miestä eikä naistakaan. Siistimmän ulkomuodon ehkä antaa joillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 17:10

Jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Tietysti hyvin pukeutuva mies on ilo silmälle. Tähän asti on iloa silmälle tuottanut naapurin lentokapteeni, joka on upea ilmestys univormussaan, hih.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:32

Puku ja kauluspaita sekä kravatti. Kyllä sillä rekvisiitalla saa miehen näyttämään mieheltä. Itse pidän kyseisestä näkemästä. Tosin eihän tuo pukukoodi istu ihan kaikkeen tekemiseen tai tilaisuuteen, mutta....
Moni mie on tyyliikäs ilman tuota pukuakin... haha... en siis tarkoittanut ilman rihman kiertämää...

Miehiä on monenlaisia, kuten naisiakin; ali-, yli- ja sopivasti pukeutuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:15

taitaa olla ongelmana se ettei osata pukeutua tilanteen mukaan, menee usein yli tai ali ;)