Taasen pitserioita tutkittu.Hyvä niin.Tulokset ei hirveästi yllätä.Tilaatko usein pizzasi, vai teetkö mieluusti itse?

yle.fi/uutiset/sadan_pitseri...origin=rss

Avainsanat: pitseriat syynissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2013 - 13:24

On pitkä aika kun olen ollut Italiassa, muualla en syö pizzaa.

Kysyjän kommentti

Kaikista huonoimman ikinä pizzan olen muinoin Italiassa syönyt.Ja kun en kerrasta uskonut, söin siellä toisessa ravintolassa melkein yhtä huonon lätyn.Toisaalta monessa muussa maassa hyvääkin pizzaa maistellut olen...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.11.2013 - 12:17

Olen ostanut vain pakastepizzoja viime vuosina. Itse olen tehnyt vain kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 13:22

Nykyisin teen pizzat itse, tosin suhteellisen harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2013 - 13:42

Eipä noissa Helsingin seudun pizzerioissa ole tullut käytyä ja harvoin käyn täällä lähiseuduillakaan.
Joskus ostan kaupan pakastepizzaa - joita ei kyllä nimeksikään voi pizzoiksia sanoa.
Tulee aika hyvä hinta vehnälätylle kun sen itse tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 15:14

Teen useimmiten itse, mutta joskus kun laiskottaa ja tekee mieli pizzaa, niin haen sen tuosta lähipizzeriasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 16:36

Pitsat ei kuulu ruokavaliooni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 17:59

Samoin kuin edellinen pitzat eivät ole koskaan kuuluneet ruokieni joukkoon. En ole köynyt elämäni aikana kuin yhden kerran pitzabaarissa ja silloinkin ostin tyttäreni pojalle jotain hampurilaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 20:31

Pitzoja on ole tilannut..Itse väsään pellinkokoisia pitzoja usein,kun vaan tiedän että nuorisoa tulee saunomaan..niin tietävät että mummin, lämmin pitza odottaa iltapalaksi.
Senhän tekee siut sait äkkiä..
On myös tullut tavaksi,kun menen lapsien luokse käymään..niin pitzan vien mennessäni heille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 00:42

Meillä syödään ostopizzoja todella, todella harvoin. Teemme ne yleensä itse, sillä tällä tavoin niistä tulee juuri sellaisia kuin haluamme. Yhdessäolovuosiemme aikana meidän pizzantekopäiväksi on jämähtäneet ne sunnuntait jolloin olemme kaikki vapaalla yhtäaikaa ja haluamme herkutella tällä "Italialaisella leivällä". Vain harvoin teemme pizzaa jonain muunakin viikonpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:25

en tilaa koskaan, mutta toisinaan käyn kyllä paikan päällä syömässä, itsekin tulee tehtyä.