Tanssii tähtien kanssa kisassa yllätys käänteitä ! Katsotko finaalin?

www.iltalehti.fi/tanssi/2013...6_tn.shtml
Kumpaa paria kannatat ja miksi?

Avainsanat: yllätyspari finaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.11.2013 - 19:38

Mun suosikki joutui lopettamaan, mutta katson silti finaalin. Kannustan sitten vaikka Raakelia.

Kysyjän kommentti

Ja niinhän se paras pari lopulta voitti :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.11.2013 - 18:17

Totta kai katson! Voi ei... suosikkini joutui näemmä lopettamaan. Jäljelle jää siis Raakel jonka puolesta pitää jännittää ja äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2013 - 19:31

Veikkasin alkujaan että finaalissa olisivat Lignell ja Syrjänen, eilen harmitti, kun Raksu tippui, nyt harmittaa, kun Harri Syrjänen joutui luopumaan, mutta vammallehan ei voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 09:52

Tuli luovutus voitto. Kisassa ei ole kuin yksi pari tanssimaan kykeneviä. Sitäpaitsi en ole vielä yhtään jaksoa katsonut joten ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:37

Eihän Raakelia voi äänestää kun joutui lopettmaan. Katso nyt Sinäkin vanha Jermu Jumppis finaali, kaunista liitelyä. Eiks juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:58

En ole seurannut lainkaan ko. ohjelmaa, joten finaali jää katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 23:06

En, sillä minun ei ole tullut töllöteltyä yhtään sarjan jaksoa, se ei nimittäin kuulu ohjelmasuosikkeihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 15:59

Harmi että suosikkini joutui lopettamaan..Raakelin pitäisi ehdottomasti voittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:37

en katso, ei juuri kiinnosta tähdet, naiset on etulyöntiasemassa kun mies vie ;)