Mitä tarkoittaa sana "Huiskuusi"-

Sana on suomalaisen yrityksen nimenä, lisänä on vielä -palvelut. Itse olen sellaisen snonnan kuullut kuin painu kuuseen.

Lisätty: 16.11.2008 - 17:04

KYLLÄ SE ON IHAN Huiskuusipalvelut, majoitusalan yritys joka pitää lisänään jotain siivousalan keikkaa,
mielestäni aika erikoinen siksi tuo sana kiinnostaa. Kieltämättä aika lennokas on yrityitysidea?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2008 - 17:17

Huiskuusi näytti olevan palvelualan yritys, joten päättelen nimen johtuvan pölylyhuiskusta. Nimi on veikeä ja mieleen jäävä. Se myy itseään jo pelkällä toiminimellään. Jospa liikkeenharjoittaja on perustanut liikkeen, joka on uusi huisku.

Saman tapaista markiointikikkaa käyttää myös eräs kotisiivousyritys. Sen nimi on "Raimon auttava käsi". Yrittäjän etunimi on Raimo. Mitenkäs muuten...

Kysyjän kommentti

Todella Huiskuusi on etupäässä matkailu/majoitus yritys jossa on myös ns. omatoimista työtä jos joku matkailija innostuu esim. puita pilkkomaan tai kesällä vaikka heinäpaalia pelloilta keräämään, lisäksi yritys tekee siivouspalveluja matkaillijoitten kustannuksella. Kieltämättä aika erikoinen yritysidea. Asiakkaat maksavat siitä että saavat tehdä jotain erikoista työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2008 - 16:38

Hmm, mutta jospa se onkin Huisku uusi, yksi u kylläkin puuttupi sitten välistä, juups. Pölyhuisku vois toiselta nimeltään olla vaikka 'Huiskuusi'
Jos se ois painu kuuseen, niin eikös se olisi sitten Hus kuusi, hih. Ei mutta sittenhän käskettäis kuusen painumaan hiiteen/ pois jne.

Mutta aikuisten oikeesti miulle tulee siivousväline pölyhuiska/ huisku tuosta Huiskuusista mieleen.

Se on sitten eri asia että mitä se oikeesti sitten tarkottaa, siis ne jotka tuon nimen on yritykselleen antanut, mahtoiko olla siivousfirma kyseessä vai joku muu mikä?

Lähteet:
Terhin kootut pähkäilyt :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 16:48

varmaan voisi olla se jouluinen varissut kuusi, eli huiskuusi pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 00:56

Ei markkinoiden vetonaula

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 13:48

Huiskuusi kuulostaa yhtä hauskalta kuin ulkohuussi, tuskin kuitenkaan yhtä tarpeellinen?