Kun hätä on suurin, on apukin lähellä?

Tämä koneeni hyytyi totaalisesti. Soitin laulukaverini miehelle ja hän auttavana ritarina tuli ja teki kahden tunnin työn - ja sai tämän taas toimimaan.
Olen kiitollinen tuollaisille ihmisille jotka pyyteettömästi antavat apuaan.

Avainsanat: hätä suuri auttava ritari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2013 - 15:57

Hätä voi tulla ihmisille ihan yllättäen..Lapsenlapseni lähti miehensä kanssa ravintolaan syömään ja rentoutumaan,kun saivat lapsen yöhoitoon..
Ennen puoltyötä lähtivät sitten ravintolasta kotia..lähtivät kävelemään katua pitkin..5:den hengen nuorisoporukka käveli vastaan..mutta kun pääsivät ohi,hyökkäsivät takaapäin kummankin kimppuun..sillä seurauksella,että kumpikin oli maassa,ja sitten alkoi potkiminen ja hakkaaminen..lapsenlapseni huusi apua ja soittakaa ambulanssi,kun tajusi olevan ihan veressä..joku sitten oli kuullut avunhuudot,ja oli hälyyttänyt apua, poliisit olivat ensimmäisenä paikalla.
Kaverit ennättivät lähteä karkuun..
Poliisit veivät sitten ensiapuun..lapsenlapsen huulet oli halennut ja hampaat menivät poskesta läpi,että joutuivat tikkejä laittamaan...verta oli tullut ihan pulputen.
Kummallakin silmät mustana,ja ruhjeita joka puolella..
Onneksi joku kuuli nämä avunhuudot,että apua tuli nopeasti..
Oli minulle kyllä aikamoinen järkytys,kun kuulin asiasta..olisi voinut käydä todella pahasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuossa oli todella hätä ja apuakin lähellä. Luojalle kiitos ettei pahemmin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2013 - 22:17

Tuo oli kyllä enemmän toteamus, kuin kysymys. Mutta eikös olekin kiva, kun edes joku tietää vähän tietokoneista! On meinaan ne tuntitaksat sen verran kalliita siellä ATK-huollossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2013 - 12:45

Hyvähän se että apua saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2013 - 20:58

Onneksi on vielä avuliaitakin henkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 19:06

On hyvä kun on tuttuja koneen korjaajia, minulla ei ole. mutta täytyy kiikuttaa korjaamolle.
Kysyn kyllä teiltäkin ja tuttavilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:46

Hyvän mielen saa toisten auttamisesta.