Ehdotuksia kivasta hotellista Goalla? Kohtuuhintainen,rannalla,ilmastointi ja jääkaappi pitäisi olla.Ei tarvitse olla luksusta :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 06.11.2013 - 15:18

Itselläni on viime vuosina kokemusta kahdesta hotellista, toinen Villa Bomfim, pieni perhehotelli Galangutessa, ei ole ihan rannalla, mutta kohtuullisen kävelymatkan päässä rannasta, huoneet yksinkertaiset, jääkaappi on ja ilmastointina tuuletin katossa, huoneet kohtuullisen kokoiset ja parvekkeet on, nyt kuulemma myös tallelokerot huoneissa. Viimeksi olen ollut useampaan otteeseen hotellissa Sonesta Inns (www.sonestainns.com) siellä on remontin jälkeen kunnon ilmastointi, jääkaappi huoneessa, reilun kokoiset parvekkeet ja kohtuullisen iso uima-allas, hotellin puutarha on ihan kiva, ja puutarhan läpi pääsee suoraan rannalle. Aamiainen Sonestassa seisova pöytä, jossa myös aina paikallista ruokaa tarjolla ja huomattavan paljon monipuolisempi kuin Villa Bomfimissa, Villa Bomfimin aamiainen melkoisen niukka.
Sonesta Inns jää sijainniltaan Candolimin ja Calanguten puoliväliin, kävellenkin kumpaankin suht, nopeasti menee, mutta taksi on siellä halpaa.
Elikkkä nämä hotellit ovat Pohjois-Goan puolella.