Kuinka sutjakkasti sujuttelet marraskuun, joulun odotuksessa ja tohinassa?

Avainsanat: joulu juhlista jaloin pikkujoulusta kontaten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2013 - 14:13

Saan vapaan viikon marraskuussa,että pääsen viikon Kanarian risteilylle..voi miten ihanaa.
Perinteistä joulua ei tule,kun olen aina laittanut jouluateriat koko meidän poppoolle.
Lapsenlapseni lähtee juolunviettoon laivalle pikku Jimin kanssa,kun isä on joulun töissä laivalla.
Joulun maissa pitäsi syntyä tämä uusi tulokas(pikku prinsessa)..ja paljon mahdollista,että mieheni on jouluna sairaalassa,kun leikkaus juuri ennen joulua..että ei mitään hössötyksiä tiedossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos , onnea matkallesi sehän on hyvä jouluidea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2013 - 06:46

Rauhallisesti luovien, tänäkään vuonna en aio stressata itseäni Joulun vuoksi, lahjatohinat meillä on jo unohdettu, satsataan vain yhdessäoloon ja ehkä himpun verran ruokapuoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2013 - 10:11

Päivä kerrallaan, ilman mitään suunnitelmia. Aika näyttää miten meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 12:31

Ei paniikkia.Ja en edes tiedä, että olenko töissä joulun, vai vapaalla.... Joululahjani tiedän etukäteen;uusi liesi/uuni, ja senkin ostan itse...
Olisihan se mukavaa saada olla yhdessä perheen kanssa.Syödä ja juoda hyvin.Olla vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2013 - 14:24

Menee marraskuu, menee joulukuu, enkä edes huomaa joulua tai muutakaan pyhää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 16:02

Siinähän se menee, sisällä tulee oltua enemmän. Onneksi on televisiot ja tietokoneet keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 16:47

Marraskuu menee ihan rauhallisesti, eihän joulua ole pakko "tohottaa", tulee se vähemmälläkin ja tuntuu ihan yhtä ihanalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.11.2013 - 22:03

marraskuu menee liian nopeasti, jos vanhat merkit pitävät kutinsa, lahjojen kanssa tulee kiire, onneksi jouluna 9 päivän vapaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2013 - 13:09

Marraskuu marinoitta mennee, joululahjapaniikeitta joulukuu, eli en tänäkään vuonna tressaa itseäni joululahjaostoksilla syystä että emme sukulaistemme, tai ystäviemme kanssa edelleenkään osta joululahjoja aikuisille ja lapsillekkin vain jotain pientä ja yksinkertaista .Myös siivoukset ja jouluruokien teot aijon tänäkin vuonna tehdä niin hyvissä ajoin ennen pyhien tuloa, ettei sitäkään kautta tressi pääse yllättämään olin siten töissä pyhinä tai en.