Top 10 on kadonnut etusivulta, oletko huomannut?

Eipä sillä kai merkitystä ole - on tämä Napsu mennyt niin ankeaksi ja suurin osa siitä listalta on pois lähtenyt.

Avainsanat: top 10

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2013 - 23:59

Pitäisiköhän jonkun meistä/teistä mennä sinne facebookiin kertomaan niille muille napsulaisille, että tämäkin toimii taas.
Ajattelin, että jos aktiivisia käyttäjiä olisi enemmän, se TOP-10 lista tulisi takaisin?

Kysyjän kommentti

Kiitos, hyvä idea. Mutta taitaa siellä olla ne jotka tähän kyllästyivät. Eikä sillä listalla mitään merkitystä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2013 - 22:39

No en,koska en ikinä katso koko sivua.En edes muista,että mitä siellä mahtaa olla...Pitänee joskus tarkistella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2013 - 23:06

Niinpä näkyy hävinneen, tosin yleensä olen ohittanut ko. sivun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2013 - 11:31

Olen huomannut. Tarpeeton se lista kai olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2013 - 13:54

Minä olen käsittänyt, että vaikka pisteitä mapsuttelusta saakin yhä edelleen niin niiden saajien laitto paremmuusjärjestykseen on jo aikoja sitten lopetettu. Siksi oletankin, että tuo top-10:läisten luettelo poistettin turhana tilanviejänä etusivulta. Sitä milloin tuon luettelon poisto on tapahtunut en kyllä itse osaa sanoa kun en sellaista luetteloa ole koskaan seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2013 - 20:30

Kyllä huomasin minäkin,että oli poistettu...mutta eihän sillä mitään merkitystä edes ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 16:22

en tiedä mikä top-lista on, sen tiedän monesko olen listalla nyt, mutta sillä ei merkitystä ja tiedän kuka on toinen, oli ensimmäinen, mutta jäi pois ainakin nyt ei ole ollut pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 21:57

Eikö Iita voi henää hekumoida?
www.napsu.fi/user/4290

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.11.2013 - 00:11

olivat näköjään myyneet siihen muutaman matkailumainoksen, mikäli muistin paikan oikein ;)