mitä paikkaa suosittelette kanarian saarilla??

eli kaksi naista tammikuussa 1viikko.suht rauhallista.lämmintä ja aurinkoista.liikuntaa,ostosmahdollisuuksia.nähätävyyksiä ym.. ja tietysti hyvää ruokaa!!

Avainsanat: kanaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2013 - 12:48

Tammikuu Kanarialla voi sään suhteen olla melko epävarmaa aikaa. Puerto Rico taitaa olla ainut paikka, jossa hyvällä todennäköisyydellä on lämmin. Ja se taas paikkana on melkoinen turistirysä. Mutta jos lähtee siitä hieman kauemmaksi, esim. Tauro n. 3km on tosi kiva ja rauhallinen paikka. Taurossa tosin ei ole hyvää omaa rantaa, eli pitäsi patikoida Amadoresiin, mikä tietty urheilullisille ihmisille ei ole ongelma.. Puerto Ricon sataman läheisyydessä myös hotelli Marina Suites on kivan rauhallisella paikalla ja sieltä saa loistoaamupalaa!

Shoppailun suhteen ollaan tehty niin, että vuokra-autolla tai taksilla ollaan käyty Atlanticossa. Nyt en valitettavasti muista paljonko taksi maksaa, mutta ehdottomasti suosittelen lähtemään johonkin muualle ostoksille kuin siihen paikalliselle ostarille. Auton vuokra on suht edullista Gran Canarialla, vuosi sitten vuokrattiin auto 10 päivälle, Mersulla köröteltiin, yht. 150€ koko touhu. Vuokra-autolla voi käydä kätevästi myös Las Palmasissa.

Ja sitten vielä se kolmas miinus Puerto Ricossa: ruoka. Ollaan löydetty tasan yksi syömäkelpoinen ravintola, Pinoccio. Siellä on aivan loistavat pastat, pitsat ja tietenkin valkosipulissa tiristetyt katkaravut.

Lisätty: 01.11.2013 - 11:43

Parhaat rannat on ehdottomasti Fuerteventuralla, mutta en ole varma onko siellä tammikuussa kuinka lämpimät rantsukelit...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2013 - 12:15

No itse menisin Teneriffalle Puerto de la Cruziin tai Gran Canarialle Las Palmasiin.Muut paikat joko liian pieniä tai pelkästään turisteille rakennettuja.Siis noin karkeasti sanottuna...Olen noista paikoista aina tykännyt eniten niillä saarilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2013 - 13:15

Oli vähän laaja kysymys, mutta jos tarkoitat kaikkia saaria yleensä, niin tässä muutama linkki (vanhoja juttuja) aiheista. Napsustakin löytyy paljon tietoa sekä vanhoja kysymyksiä ja vastauksia.

Tiedä tämä Kanariasta
www.iltasanomat.fi/matkat/ar...21945.html

Kanarian parhaat aktiviteetit
www.iltalehti.fi/kanariaextr...5_kx.shtml

Kanariansaarten parhaat ostospaikat
www.iltalehti.fi/kanariaextr...3_kx.shtml

Canarian Carnevalit: www.canariasfiesta.com/

- Jos taas tarkoitat Gran Canarian saarta

www.spain-grancanaria.com/fi...index.html
www.grancanaria.com/patronat...283.0.html

- jossa pohjoisrannalla on vilkas ja monipuolinen Las Palmas

Jorma Kalevin vinkit Gran Canarialle
www.iltasanomat.fi/matkat/ar...84616.html

Shopping Las Palmas de Gran Canaria, Las Palmas, Spain
www.yelp.co.uk/search?find_d...8direct%29

Las Palmasin tapahtumat ja juhlat
www.spain-grancanaria.com/fi...almas.html

- ja aurinkoisemmalla etelärannalla mm. Puerto Rico, Maspalomas = Playa del Ingles ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2013 - 20:40

Itse kyllä lähden Kanariansaarten riesteilylle Kristiina katariinan kanssa..21.11 lento Las Palmasiin..ja sieltä alkaa risreily...kanarian saaria kiertämään..yöllä aina vaihto eri saariin..ja aamusta heti maihin..
Viimmevuonna tein tämän risteilyn..myös marraskuussa..oli todella ihana..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.11.2013 - 00:23

tammikuussa harkitsisin puerto ricoa tai playa de las americasia ympäristöseutuineen, sijaitsevat saarten lämpimimmillä alueilla, ainakin americasissa voi shoppailla, puero ricossa en ole itse käynyt, mutta eiköhän sielläkin muutama myyntikoju löydy ;)