Outoa vai mitä?

Osaatko selittää minulle, miksi ulkorappusen kynnysmatto on kääntynyt kaksi kertaa alapuoli ylöspäin, syvällä maassa oleva tikku jossa on lammas yläpäässä on kääntänyt takapuolensa eteenpäin ja painava kivilamppu on heittänyt kuperkeikkaa siten, että pohja on ylöspäin, ollen edelleen samalla paikalla?

Lisätty: 25.10.2013 - 09:59

En itse oikein usko että linnut, oravat tai naapureiden kissat ne olisivat tehneet. Eikä tuulikaan ole mahdollinen syyllinen.

Avainsanat: outoa vai mitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2013 - 11:17

Kuulostaa inhottavasti jonkun toisen ihmisen tekemältä. Noin yliluonnolliseen en minäkään usko.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Minäpä uskon ja näiden tapahtumien jälkeen kääntyi eräs suhde totaalisen päälaelleen. Merkkejä ne siis olivat. Uskokoon kuka tahtoo tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.10.2013 - 11:44

Joku häijy naapuri yrittää pelotella tai sitten jotkut poikaviikarit tekevät kiusaa. Muuta en keksi. Tuskin mikään yliolento voi olla kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2013 - 17:36

Kas jos ufo pojat ovat käyneet vierailulla luonasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2013 - 00:17

ilkivaltaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2013 - 10:28

Meillä on tänä kesänä harakat ja varikset siirtäneet aikamoisia betoni- ja kivitöitä paikaltaan. Lisäksi peurojen ja naapurin kissan vierailut ovat muuttaneet pihakoristeiden paikkoja aikalailla. Oravien linnunpesävierailuista puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2013 - 10:45

Ufo, haamu, tai haudasta nousut luuranko tuo sinun ovellasi tavaroita liikutteleva "otus" tuskin on, pikemminkin jokin eläin, tai kepposia tekevä naapurinvekara joten älä ole huolissasi. Ei sinun tarvitse kutsua manaajaa kotiisi karkoittamaan tätä "otusta" pois,. Sen kun vain asettelet ovimaton ja muut tavarat aina nurinmenon jälkeen oikeinpäin omilee paikoileen ja ilmoitat varkaudesta poliisille jos ne jonain päivänä vallan katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2013 - 15:53

Olisiko joku ystävä käynyt oven takana,eikä syystä tai toisesta ole päässyt sisään, niin näin kertonut käyneensä paikalla? Ehkä kertoo käynnistään seuraavalla kerralla,kun näette?
Tai joku läheinen ei pidä oikein ulkorappustesi ulkoasusta?Olisiko "pilaillessaan" hieman hakenut huomiotasi?
Tai sitten veikkaan lasten huvitelleen....
Toivottavasti asia selviää!