Kuinka napsusta saa itsensä poies, siis profiilinkin. Kysyin napsuta, mutta ei vastausta?

Lisätty: 25.10.2013 - 14:36

Kiitos ylläpito on jo vastannut, että ei enempää vastauksia tähän kysymykseen.

Avainsanat: mitäpä tähän suora kysymys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2013 - 11:19

Tuota amun neuvoa on moni muukin noudattanut - se 'lomanen' on vain jatkunut sitten vuosia.......

Asetuksista kannattaa kuitenkin ennen lomaa poistaa ilmoitusten tulo sähköpostiin, niin ei tarvii siitäkään huolehtia sen enempää.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikilla hyvät neuvot, mutta Sinulla olise sähköpostihomma lisäty siihenjoten täydellinen minulle tälläiselle netti \"töllölle\". OLi niin sekaista aikaa, tässä, että tuntui ku mummo olisi ollut tiellä ja kun hänen poistumistaan oli ykityisviesteissäkin puitu, niin ajattelin , että lähden, mutta taas toisaalta tämä on minulle sellainen ajajanvietekeidas, jossa voi piitahtaa. Joten kiitos ja kumarrus ja jatkot parhaat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.10.2013 - 09:25

Käänny Napsun ylläpidon puoleen. Mielestäni riittää kun laitat sinne tuolta alhaalla olevasta Palaute luukusta pyynnön että sinut poistetaan kokonaan Napsusta - se varmaan onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2013 - 11:24

Ylläpito suorittaa poistamisen pyynnöstäsi. Saattaa kestää jonkun aikaa, ennen kuin tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2013 - 00:21

miksi pitää profiilikin poistaa, voihan sitä pienen "lomasen" pitää, ja lueskella sitten taas myöhemmin mistä täällä keskustellaan ;)