Kumpaa pikkunälkään: makrillia vai mcgrilliä?

Avainsanat: makrilli mc grilli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.10.2013 - 15:23

Mieluummin makrillia, vaikkei se suurinta herkkua olekaan, vaikka kalan ystävä olen. Mcgrillit jääkööt nuorison syötäväksi. Nehän rakastaa "pullaa ja pihviä".

Kysyjän kommentti

Kiitos. PS. Syövät ne vanhemmatkin mcgrillin tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2013 - 15:01

Mieluummin makrilli, vaikka suosikkini pikkunälkään on omena tai porkkana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2013 - 15:05

No makrillia tietenkin! Purkki maksaa alle euron Egyptissä, Suomen hintoja en tiedä, mutta ei kai se sieltä kallimmasta päästä ole. Ja savustettuinakin niitä voi nauttia. En vain ole pitkään aikaan ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2013 - 16:26

Makrilliä kiitos mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2013 - 19:09

Tykkään molemmista, mutta teini haluaa joskus pitkän kauppareissun jälkeen, että kurvataan "Mäkkärille". Silloin tykkään syödä kanasalaatin tai Wrapin.Molemmissa vähemmän rasvaa, kuin makrillissa on! Hih....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2013 - 22:24

Makrilli on minun herkkua. Grillituotteita en käytä juuri koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2013 - 01:23

Makrillia tännekkin mieluiten pikkunälkään sillä kala on suurta herkkuani, makrillinakin, vaikka mieluiten sen kalani syön kraavattuna, tai savustettuna. Sitäpaitsi jos joskus tuon mcgrillin haluaisin nälkääni pistellä niin silloin siihen puuhaan olisi varattava useampi tunti, lähimpään mäkkäriin kun sattuu olemaan enempi kuin yksi kilometri matkaa. Tästäkin syystä syön kalaa mielummin pikkunälkääni kuin mäkkärihampurilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2013 - 00:32

minulle kelpaa molemmat, en tiedä olenko koskaan makrillia syönyt, mutta varmasti yhtä hyvää kuin mcgrillikin ;)