Euroviisut 2013

Hei!
Katsoisitteko videoni tämän vuoden Euroviisuista, tein Top 39- listan. Kommentoikaa ja jakakaa!
www.youtube.com/watch?v=dJ62_7VXOzY

Kiitos :)
Ja myös asiallista keskustelua Euroviisuista 2013. Teidän lempparinne yms...

Lisätty: 20.10.2013 - 12:20

Ano Nyyminen: Juu, tiedän, että niitä on siellä ainakin satoja erilaisia, mut oon ajatellu, et teen jokaisesta vuodesta oman listauksen ja aloitin vuodesta 2013, jotta tulisi vielä katsojia ja niin kauan kun kappaleet todennäköisesti ovat vielä mielessä (ja tilaajia) ja siitä lähden sitten aikaisempiin vuosiin. Ja ensimmäinen Euroviisulähetys pidettiin vuonna 1956.

Lisätty: 21.10.2013 - 21:18

janjaa: Kiitos onnitteluistasi! Itse olen nyt kesän aikana innostunut Euroviisuista ja opettelin kaikki voittajat maittain ja nimien kera alkaen vuodesta 1956.
Noh, mun mielestä kaikki kappaleet oli omalla tavallaan hyviä ja mielenkiintoisia.
Täytyy kyllä myöntää, että moneen kertaan tuli tilanteita, joissa ei osannut päättää, minkä kappaleen laitan nyt ja minkä seuraavaksi jne... mutta nyt odottelen vain sitä 100 katsojaa tuohon videoon ja väsään sitten vuoden 2012 top-listaa.
Noh, tuota artisti ja bändi juttua mietiskelen, mutta en oikein osaa vastata tähän.
Kiitos kuitenkin kommentistasi ja siitä, että viitsit katsoa videon loppuun asti.

Lisätty: 23.10.2013 - 19:27

sirkkaliisa: Kiitos kiitos!! :)

Avainsanat: top lista euroviisut 2013

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2013 - 12:02

Ihan asiallinen video. En tosin katsonut loppuun, mutta tuossa olit laittanut tämän vuoden euroviisut oman mielesi mukaiseen järjestykseen. Tuollaisiahan siellä useasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2013 - 00:59

Ainoat kappaleet joista pidin tämänvuotisessa euroviisukilpailuissa esittivät Islanti ja Unkari. Siksi en itse pystyisi tekemään niistä paremmuusjärjestykseen laitettua soittolistaa. Sama pätee aijempienkin vuosien kisakappaleisiin. Niistäkin olen pitänyt aina vain yhdestä, tai korkeintaan kahdesta esityksestä. Näin siksi, että loput on aina olleeet mielestäni ala-arvoisia renkutuksia joita en ole yhtä kertaa enempää pystynyt kuuntelemaan saamatta kovia inhoreaktioita niitä kohtaan. Inhoreaktioistani huolimatta katsoin ja kuunntelin videosi alusta aina hamaan loppuunsa saakka. Halusin tällä tavoin onnitella sinua siitä, että jaksoit itse kuunnella nuo kaikki kappaleet todennäköisesti moneen, moneen kertaan ennekuin laitoit ne mielesi mukaiseen järjestykseeen.

Mistähän muuten johtuu, että euroviisut on tuoneet muusiikkibisnekseen kautta koko olemassaolaonsa harvinaisen vähän muuallakin kuin omassa maassaan yhä pinnalla olevia ja hittejä tehtailevia artisteja, tai bändejä ? Johtuisikohan se siitä,että todelliset lauluntekotaiturit on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta välteleet tuota kisaa ajatelleessaan sen pilaavan heidän maineensa?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.10.2013 - 08:49

ei kyllä jaksa vanhoja euroviisuja kuunnella, kun uusienkin kuunteleminen on niin työlästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2013 - 19:38

Hienoa kuinka suuren työn olet tehnyt ja opetellut nimet ja kaikki.
ei meikä mamma koskaan yllä sellaiseen.