Rakastan luontoa. Mitä se antaa sinulle?

Kategorian kanssa aina samat ongelmat, Ei löydy sopivaa.

Avainsanat: luonto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2013 - 09:55

Hiljaisuutta! Sieni- ja marjametsällä sen huomaa, kun ei ole radiot eikä TV:t päällä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2013 - 13:31

Ilman luontoa ei olisi mitään.....Mäntyharjun metsissä hermo lepää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2013 - 15:50

Luonto on yksi tärkeimmistä elementeistä minulle. Rakastan ja kunnioitan luontoa ja sen asukkeja - jopa niitä mitä silmä ei näe eikä korva kuule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2013 - 01:37

Luonto on minulle paikka jossa sieluni lepää, mieleni rauhoituu ja ruumiini rentoutuu. Se on minulle paikka josta haen paitsi sienet, marjat, lihat ja kalat ruokapöytääni, niin myös paikka jossa voin haistella, maistella ja tunnustella mitä erilaisimpia asioita. Se on minulle paikka jonka hiljaisuudessa voin irrottautua arkisita aherruksista miltei milloin vain ilman häpeää siitä etten jaksanut kammata sinne mennessäni tukkaani, tai pukeutua parhaimpiini. Luonto on minulle myös paikka josta voin hakea inspiraatioita seuraaviin korttiaiheisiini. Yhdellä lauseella sanoen: luonto on minulle tärkeä siksi, että se antaa minulle lähes kaiken tarvitsemani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2013 - 19:44

Minä en järin ole luonto ihminen jos metsää tarkoittaan, mutta järvi poikineen ja soutelu ja kalastus.