Monessako olet käynyt?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...3_ma.shtml

Avainsanat: maailman parhaat kaupungit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 17.10.2013 - 12:42

nuo oli kaikki käymättä ja taitaa jäädäkkin, tekee mieli lämpimään rentoutumaan, eikä museoissa juoksemaan, vaikka hienoja on museotkin, ainakin lontoossa ;)

Kysyjän kommentti

Sevilla on UPEA kaupunki.Menen varmasti uudestaan.Samoin tahtoisin vielä käydä uudelleen Venetsiassa, jossa se vietetty viikonloppu ei riittänyt oikeastaan mihinkään....Ja todellakin näissä kaupungeissa on paljon muutakin, kun museoita,mitä katsella ja kokea ... Samaa mieltä Lontoon museoista...Ja se vahakabinetti...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.10.2013 - 08:13

Paljonhan tuota mualimoo on tullunna kierrettyä, vuan noista missään en ole kiireiltäni kerinnyt käymään. Barcelonan lähellä kyllä on tullut piipahdettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2013 - 12:32

En ainoassakaan, enkä myöskään aio mennä. Yleensäkään suurkaupungit eivät kiehdo, olkootkin vaikka kuinka historiallisia. Pietarissa olen käynyt, en sielläkään viihtynyt, mutta ei se tuossa listassa ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2013 - 17:59

Budapest, Wien ja Rooma noista on tullut nähtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 14:58

Paljon puuttuu listasta tuosta,kauimpana Kioto,Japani,Euroopassa Firenze,Barcelona,Pariisi,Venetsia,luulen,että Sienassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 22:53

Kyllä on nuo kaupunki kierrokset tekemättä..mutta jos jossakin ennättäisi vielä käymään..elämäni aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 00:13

eihän sitä ole tullut köytyä kun alle 10 ulkomaan kaupungissa ja kotimaassa ehkä vähän enemmän.
Porvoo olisi muistojeni kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 11:59

En ensimmäisessäkään. Edes Helsinkiä ollut listalla :(