Miten fiksuus sinussa ilmenee?

Avainsanat: fiksu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2013 - 09:52

En tiedä, olenko fiksu, mutta kekseliäs olen. Mielestäni.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kekseliäisyyshän on viisautta ja älykkyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.10.2013 - 08:36

Ei mitenkään. Tai riippuu siitä miten se fiksuus määritellään. On niin monia eri asioita joissa voi olla fiksu. Omaa fiksuuttani en ole vielä havainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 10:14

Kyllähän sen fiksuuden ovat toiset jo määritelleet, että en kajoa siihen, jotta en kastele kyyneleillä itseäni.
Olen kyllä varmaan joskus fiksu, mutta joskus huonona päivänä epäfiksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 11:04

Sen kun tietäisi! Ei ole ainakaan kovin usein esiin kömpinyt....Se fiksuus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 11:40

Mitäs sitä nyt itseään kehumaan..
En kyl tiedä oonkos fiksu mut muuten vaan mukava...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 12:09

Se jääköön muiden määriteltäväksi, jos fiksuutta minussa löytävät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:42

No empä nyt osaa sanoa..onko tässä missään niin fiksu,että voisi kehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2013 - 09:27

Minussa fiksuus ilmee siten, että jätän sen määrittelemisen muille sortumatta itsekehuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 09:36

Minun "fiksuuteni" ilmenee parhaiten siten, että pidän suuni kiinni! Joskus sitä on vain mahdoton pitää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2014 - 15:29

Mikä fiksuus ? :)