Parasta ja pahinta tässä syksyssä?

Avainsanat: syksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2013 - 22:04

Parasta on pienet lisävalot ja kynttilät, pahinta on niiden loisteessa kipuja kärvistellessä.

Kysyjän kommentti

Ihan kuin täällä.....Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2013 - 21:45

Pimeys ja vesisateet ovat sitä hankalinta, nyt sitten tämä etelässäkin oleva ruskan runsaus on sieltä parhaasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 21:53

Parasta täsä syksyksyssä on tietenkin ruska ja sienet. Näin siitäkin huolimatta, että sienisato ei ainakaan täällä meilläpäin tänävuonna ole ollut järin runsas. On ollut todella upeaa vaellella pitkin ruskaisia metsiä ja keräillä toinen toistaan makoisimpia sieniä. Pahinta on syksy jutut loppuu väistämättä joskus ja talven tullessa menee pitkä tovi ennenkuin syksyn loppusen ja talven tulon pystyy hyväksymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2013 - 08:23

Sienet olisivat olleet parasta, mutta kun niitä ei tullut, niin se on huonointa nyt sitten. Parasta on nämä lämpimät ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 10:29

Syksy tuo paksujen vaatteiden pukemisen päälleni, joka on hankalaa.
Parasta lienee nyt joulun valtaamat ajatukset, vaikka aina päätän, että en puolella korvallakaan
kuuntele sen höpinää, mutta joulussa on sitä joulun taikaa, siltä ei voi kokonaan välttyä ja se on pimeän keskellä valon juhla kynttilöineen ja joulun sanomineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 10:46

Kivointa on syksyn väriloisto, kirpeä kuulas ilma. Ja tummenevat illat, jolloin kotona sytytetään kynttilöitä tunnelmaa luomaan, kun sade paiskoo ikkunaa. Ikävintä on ehkä kävellä sateessa, ei siinä sateessa ja tuulessa mitään, mutta kun ei ole kumisaappaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:36

Parasta on syksyinen väriloisto, pahinta on tänä syksynä, kuin jokaisena muunakin syksynä ilmoista rutisevat ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 21:52

Kyllä tuo kausis ruskan loisto on kaunista..ja pihahommat alkaa olla kondiksessa..mutta vielä lehtiä joutuu korjaamaan pois keräävällä leikkurilla.
Sateet ja myskyinen ilma syksyn kurjuutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 09:49

Parasta ilman muuta lämpö! Ei ole ihan äsken ollut näin lämmintä syksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2013 - 08:29

Ruska ja lauantaina ruskan aikaan syntynyt uusi lapsenlapsi..
huonoa en ees osaa mainita ilmat ovat olleet suotuisat ja hieman joskus vettä tirautellut mutta sekin kuuluu syksyyn..