Onko sinulla haave, jonka haluaisit toteuttaa?

Avainsanat: onko se matkailu esim. mainitakseni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2013 - 18:57

On, haluaisin elää onnellisen loppuelämän minua rakastavan ihmisen kanssa.

Kysyjän kommentti

Kiitos, yhtä mieltä kanssasi sun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 16:30

On, mutta tiedän ettei se toteudu. Pitäisi olla ylimääräistä rahaa muutama kymppitonni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 18:07

Uuteen Seelantiin haluaisin vielä päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:57

Mulla on tuo Indonesia ja miehelläni Kiina, ehkäpä jompaankumpaan mennään joskus tai sitten ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 11:14

Onhan noita. Muutamia. Mutta yksi on laskuvarjohyppy. Täällä Helsingissä olen katsellut hyppykoneen nousua ja sieltä ulos(potkittuja) tulevia ja jotenkin kiehtoo. Minutkin varmaan joutuisi joku ulos tönäisemään. Ja täytyisi muistaa käydä vessassa ensin. Mutta haave... se elää.. "I have a dream..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 21:41

On minullakin sellainen haave, jonka haluaisin toteuttaa, mutta jätän sen tässä sanomatta. Haave on salainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:45

Tottakai on haaveita, isompia ja pienempiä. Yksi haave on päästä joskus kuumailmapallolla lentämään ja sen aion toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:49

Minulla oli haave matkustaa kaukomaahan. Nyt, kun em. lomahaave on toteutuakseen viittä vaille valmis, niin yllättäen löytyikin uusi haave, josta haaveilla. Ja tämä viimeisin haavelöytöni on unelma matkustaa johonkin Meksikon kuuluisista rantalomakohteista ja, että saisin nauttia Karibianmerestä ja Karibianmeren auringosta.

Lähteet:
Meksiko, Playa del Carmen, Cancun, Karibianmeri jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 21:44

Haaveilen jos saisin pitää pienen loman..että pääsi rentoutumaan..