Kerro kaksi vaarallisinta tapausta elämässäsi?

Avainsanat: paha paikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 16:03

Lapsena oli lähellä, etten pudonnut kuivatelakan pohjalle Suomenlinnassa. Kävelin siinä reunalla ja horjahdin. Onneksi sain tasapainon takaisin ennen kuin oli myöhäistä.
Ja kerran penskana putosin hevoskärryiltä jääden kärryn pyörien yliajamaksi. Tänä päivänäkin kuuluu kävellessä lonkse jostakin lantion seudulta. Ei silloin menty lääkäriin tiettömien taipaleiden takaa. Parani jos parani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2013 - 14:53

Muutaman kerran maantiellä ollut läheltä piti-tilanteita, lapsuudesta muistan, että meillä oli tapana tehdä kuperkeikkoja veden alle, ja kerran meni suuntavaisto sekaisin, onneksi selvisin pintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:39

Lapsena pääsin koulusta ja päätin hiihtää kotiin ( ei siis hiihtomaastoa, en vaan jaksanut moisia kantaa) suksi jäi raitiokiskon väliin ja raitsikka tulossa siinä sitä punnersin , raitsikka metrin päässä ja jo suksi irtosi ja ehdin alta pois..

Samassa paikassa asuen putosin todella korkean kallion päältä alas talvella ( Martinkirkon kalliolta ja sieltä ylhäältä), muut lapset kiiruhtivat kertomaan vanhemmilleni..
Luojan lykky oli talvi ja siihen aikaan oli todella paljon lunta, mulle ei käynyt kuinkaan, sieltä minä hangesta nousin ja ihmettelin kun vanhempani tulivat juoksujalkaa vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2013 - 18:48

Hurja allokko ja leikkauspöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 21:32

Kummallista, mutta ei ole mitään sattunut - johtuisikohan siitä riskinotto kyvyttömyydestä.