Ikävin matkakokemuksesi, entäpä mukavin, mitkä ne on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 15:48

Entisessä Leningradissa oli kurja viikonloppu, kun putkista tuli vaan tummanruskeaa vettä. Ei päässyt suihkuun ja hampaiden pesuunkin piti ostaa kaupasta vettä.
Kaikkein mukavin oli Finnjetillä Saksaan ja takaisin risteily. Henkilökunta oli loistava ja matkaseura vielä loistavampi.

Kysyjän kommentti

Huh.. viikko suihkutta ulkomaanmatkalla.. Eipä tosiankaan olisi mulavaa kokea sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2013 - 07:04

Matkakaverini joutui ryöstetyksi Prahassa kadulla, siitä seurasi käyntejä poliisilaitoksella kuulusteluissa, loppujen lopuksi ryöstöporukasta osa saatiin kiinni ja vakuutus korvasi menetykset, joten se ikävä tapaus kääntyi loppupeleissä mielenkiintoiseksi kokemukseksi. Mukavia reissuja on ollut paljon, joka reissulla jotain kivaa on löytynyt, joten en osaa nostaa mitään ylitse muiden. Ehkä erilaisin matkakokemus on ollut Delhin/Intian matka, vuokrasimme auton kuljettajineen ja hotellimajoituksineen 10 pvän ajaksi ja kiersimme Pohjois-Intian kohteita, pikkuautolla päästiin aina piipahtamaan mielenkiintoisilta näyttäviin kohteisiin. Intian hintatasolla tällainen auto+hotellipaketti oli tuolloin edullinen, lienee vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2013 - 08:58

Ikävin oli matka Dominikaaniseen tasavaltaan - törkeää käytöstä saimme osaksemme.
Ihanin oli ensimmäinen Thaimaanmatkani - rakastuin paikkaan ja ihmisiin niin, että on pitänyt sen jälkeen käydä 9 kertaa katsomassa mitä paikkaan kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 09:33

Kaksi kärpästä yhdellä mäjäyksellä: Siskon ja hänen miehensä kanssa tehtiin kesälomareissu Itä-Suomeen. Olin n. 10 v. Vanhan Datsunin perään asuntovaunu ja menoksi. Dade leikkasi kiinni viikon matkalla 3 kertaa, oli aina korjaamolla. Yksi yö nukuttiin asuntovaunussa, jollain parkkipaikalla. Muutoin jossain leirintäalueen mökissä. Ei ollut kivaa mutta näin jälkeenpäin kyllä naurattaa. Seuraavana kesänä mentiin Länsi-Suomeen, asuntovaunu kyllä, mutta eri auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 12:32

Kööpenhaminassa joskus 1966 vuonna oltiin hotellissa, joka oli täynnä torakoita, kyllä siinä hyvät tanskalaiset voileivät jäivät syömättä.

Parhain, ehkä edesmenneen mieheni äidin hautajaisreisu Poriin. Olimme jossakin hotellissa nimeä en muista, siellä vietettiin kabinetissä mieheni äisin muistojuhla kahvi, konjakit , karjalanpaisti ja jotain jälkkäriä. Yön olimme siellä ja jopa kävimme tanssisalissa mieheni veljen ja hänen vaimonsa kanssa.
Vaikka oli surujuhla, se on jäänyt kauneudessan mieleeni, että senkin voi ravintolassa kauniisti viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:56

Egyptin matka syynä hotellin Cashier kiusasi yhden viikon rankemman mukaan etunimeni perusteella luuli Venäläiseksi..
Hauskin matka oli taatusti mieheni kanssa Rodoksella kun teimme ensimmäisen yhteisen matkan lämpimään kaikki oli uutta ja jännää.. maanjäristystä unohtamatta sekin silloin koettiin.. eihän tuo hauskaa ollut vaan kokemus kun heti tiesi missä mennään ei ollut epäilyskään ja olihan tuo aikas moinen aamuherätys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 07:59

Se, kun sain Arabiemiraateista kotiintuomisina A-hepatiitin. Enpä ole Arabimaihin ko. taudin Arbimaasta mukaan saatuani, niin enää mielinyt. Mieluisin kokemus matkailusta on opiskeluajalta Floridan reissulta Disney Worldista. Lomillahan on aina yl. mukavaa ja minä pidän uimisesta kaikilla matkoillani yl. kaikista eniten.