Oudoin yhdistelmä mitä suuhusi laitat?

Meitsi tykkää syödä mustan kahvin kanssa pelkkää graavilohta.

Avainsanat: outo yhdistelmä suu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2013 - 00:32

Kaurapuuro valkosipulilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuo on jo aika erikoine yhdistelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2013 - 22:44

Joku saattaa ehkä pitää jäätelöä ja suolapähkinöitä outona yhdistelmänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 00:08

Survotut puolukat aamupuuron kanssa on ainakin ystävieni mielestä kumma yhdistelmä, minusta yhdistelmässä ei ole mitään kummallista........makunsa kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 01:08

Jugurtti, rahka tai viili, raejuusto ja tonnikala. Se on taitaa olla oudoin yhdistelmä mitä suuhuni pistän, tai sitten perunalastut ja jäätelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 10:26

Kaurapuuro ketsupilla. Yököttää monia. Minua ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2013 - 15:51

reissussa ollessa pari viikkoa sitten paellassa oli mustekalan lonkeroita, ne imukupit jotenkin vähän iletti, muuten aika mautonta ja kumimaista ruokaa, muut äyriäiset ja riisi sitävastoin olivat oikein hyvää ;) toinen on tämä chiliharrastus, erittäin voimakasta chiliä kun laittaa viinapulloon likoamaan kuukaudeksi, niin johan tulee tuhtia, väitän että jää monelta lasi juomatta, tulee hiki otsalle pienemmästäkin hörpystä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2013 - 23:48

Ruisleipää puolukkahillolla olen syönyt, kun ei muuta löytynyt kaapista leivän päälle. Ja olikin yllättävän hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 19:55

Joku on ihmetellyt hernekeittoa ja suolakurkun palasia keiton kyytipoikana - on muutes hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 21:22

Ruisleipää ja banaanisiivuja päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 23:57

Ehkä se on aamutee tai kahvi, sillä molemmat ovat samassa kupissa! Eli teepussi + lusikallinen pikakahvia, juodaan maidolla.
Tuo girasolin ruisleipä banaanilla on myöskin tuttua, joskin vain vähän aikaa - ei jäänyt tavaksi. Tuosta on ollut puhetta ja sitä yhdistelmää on jostain syystä moni muukin kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 10:24

Enpä tuosta outoudesta tiedä mutta ihmettelen monasti kun ystäväpiirissäni pannukakkua syödään siirapilla... mielestäni hillo ja kermavaahto.. samoin lettujen..