Joko kaikki metsänantimet on haettu säilöön?

Minä pistin tänään marjastus- ja sienestysvarusteet varastoon odottamaan seuraavaa satokauta.

Avainsanat: metsänantimet marjastus sienestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2013 - 21:10

Poikani on pitänyt huolen,että äidillä on talven marjat ja sienet...itse en ole metsään ennättänyt..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2013 - 12:01

Minulla on kaikki metsässä , mutta olen männynkäpyjä ja kaarnoja saanut ja tehnyt joulutonttuja.
Niillä on talvi pärjättävä.

Lähteet:
oma viitseläisyys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:08

Marjat on, mutta sieniä saisi olla enemmän.

Lisätty: 03.10.2013 - 00:04

Nyt on sieniäkin riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:11

EI ole, sillä sieniä (etenkin suppilovahveroita ja hallavahakkaita) on lähimetsissä edelleen senverran, että niitä on aivan pakko hakea vielä monta, monta sangollista kotiin, samoin puolukoita jotka nekään eivät kotiseudultani ole vielä päässeet loppumaan tänne eksyneiden Thaimaalaispoimioiden ahkeroinnista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 14:28

Marjat on hoidettu pakastimeen, sieniä en säilönyt, vaikka syönkin niitä jos "kohdalle" sattuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2013 - 18:08

Suppilovahveroita menen vielä etsimään. Viimeksi kun kävin, eivät olleet nousseet. Ja muuta noissa metsissä ei olekaan enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2013 - 22:23

Aika hyvin on kaikkea saanut mitä on etsinyt. Ensi viikonloppuna pitää vielä käydä katsomassa, joko suppispaikoille olisi niitä noussut. Ei haittaa vaikkei olisikaan, on entisiä ja kantissaalis on kiitettävän hyvä tänä syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2013 - 13:27

eipä tullut kovin paljoa metsästä haettua, ja kun en tuota ampumistakaan harrasta, niin ei sieltä enää tälle vuodelle mitään saa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:46

Eipä ol tullut käytyä, miniä käy edelleen.. sieniä hakemassa..