On taas kesä-ja talvivaatteiden vaihtiaikaa, kellariin tai mihin kukin saa sopimaan, joko olette aloittaneet?

Minä olen 2 pussia kerännyt kesävaatteita alas, osaa en ole pitänyt ollenkaan, mutta jos sittenkin...

Avainsanat: villapökät-ja laamapaidat esiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2013 - 16:06

Kesä- ja talvivaatteeni mahtuvat olemaan sulassa sovussa samoissa kaapeissa niinkuin meidän perheemme muidenkin jäsenten vaatteet jotenka en joudu siirtelemään niistä koskaan ainuttakaan pois käytöön otettavien tieltä. Jos joutuisinkin, niin en tuota siirtelyä aloittaisi vielä, sillä olen senverran kuumaverinen etten kaipaa (syystakkeja- ja jalkineita,sekä pitkiä housuja lukuunottamatta) lämpimiä vaatteita päälleni ennen pakkasten tuloa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2013 - 20:25

Eipä juuri, tosin muutamat kesäsandaalit olen jo pannut sivuun. Pitänee kuitenkin pikkuhiljaa aloittaa kaivelemaan lämpimämpää, on ollut turkasen kylmää ja tuulista pari viimeistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2013 - 22:12

Mun vaatekaappi on sängyn alla laatikoissa. Ne vaihtavat keväisin ja syksyisin sisältöään. Ulkovaatteet menevät varastoon pusseissaan.
Aika usein vaihto jää tekemättä. Haen tarvittavan kerrallaan vain laatikosta. Vielä on kesätamineet riittäneet, vaikka kyllä tuo keli tuntuu pikkuhiljaa muuttuvan. Nyt on yllättävän lämmintä, 8 astetta - tähän aikaan illasta. Päivällä vaivaiset 6.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2013 - 22:35

Tänään nostin sandaalit eteisestä kaappiin. Muuta ei kauheasti tarvitse tehdäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2013 - 12:55

Kaikki vaatteet mahtuu olemaan kaapeissa. Ei tarvitse kuskata niitä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2013 - 23:55

Vintti on sellainen paikka,missä säilytän eri kausien vaateita..nyt on tullut vietyä jo kesäisempiä vaateita vinttiin..ja vähän läpöisempää vaatetta käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 14:00

Minä olen sellanen kausi-ihminen, että kesällä ja talvella roikkuu samat loimet vaatekaapin rekissä. Aina pitäs viedä kellariin ja tuoda kellarista... Mutta hyvinpä nuo vähäiset vaatteet komeroon mahtuvat. Sieltäpä sitten vaan, vuodenajan ja sään mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 19:51

Kaappitilaa on sen verran ettei tarvitse vaatteita edestakaisin pakata vuodenaikojen mukaan. Eteisestä siirsin kesäkengät kaappiin ja kävelykenkiä tilalle, talvemmalla sitten eteiseen kulkeutuu pakkaskenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:35

Vaatekaappeihin ontehty muokkaus ja tyhjennys.. ja taas on kaikki paksummat esillä..