Lomaa 2 viikkoa tammikuussa.Minne lähtisin lämpöiseen? Edullisesti?

Turkki ei tule kysymykseen, eikä Israel.

Avainsanat: minne tammikuussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2013 - 21:56

Euroopan alueella ei hirveästi vaihtoehtoja tuolle ajalle jää, eli kaiketi ainoana vaihtoehtona tuo Idan mainitsema Espanjan saaret. Pohjois-Afrikan alueetkin taitavat olla suurelta osin matkustuskiellossa. Itse valitsisin Goan, siellä on lämmintä tuohon aikaan ja eläminen halpaa, se kuittaa matkakustannuksia.

Kysyjän kommentti

Enpä tuota Goaa taas muistanutkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.09.2013 - 21:07

Sitten jää Espanjan saaret vaihtoehdoksi. Kelit ovat varmaan mukavat reilut 20 asteen päälle silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2013 - 19:44

Jos minä olisin menossa niin arvaatte kait, että Israel olisi matkanpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.09.2013 - 07:18

iidaa komppaan, kanarian saarille pääsee suht edulliseti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2013 - 11:52

Kanarialle sitten vaan. Mutta saattaa huonolla tuurilla olla kylmääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2013 - 18:14

En tiedä, että mikä sinua kiinnostaa. Kanarialle pääsee aina l. matkoja löytyy myös äkkilähdöistä, jollet ole liian ronkeli. Jos kuumempaan maahan haluat, niin sitten sinun on etsittävä sopivaa lomavaihtoehtoa kaukomatkojen kohdalta. Kun olen seuraillut äkkilähtöjä menneinä vuosina, niin silmiini on osunut myös Malesian, kuten Meksikonkin reissuja. :) Onnea matkan suunnitteluun ja varaukseen! Jos jätät viime tippaan matkan varaamisen, niin sitten sinun on lähdettävä sellaiseen kohteeseen, joka on jäljellä l. veikkaan tällaisessa tapauksessa Kanarian saaria. Jos haluat pääättää itse, että minne lähdet lomalle, niin varaa matka hetimmiten. Valikoimaa on vielä runsaasti jäljellä useilla eri matkanjärjestäjillä. Me olemme perheen kasvettua suosineet muita, kuin äkkilähtöjä käytännön syistä johtuen ja tietenkin myös valmismatkoja. Koskaan emme ole uskaltautuneet jokerimatkoille, vaikka jokerimatkojakin on ollut usein tarjolla.

Lähteet:
äkkilähdöt, valmismatkat, Kanaria, kaukomatkat