MInä näi eilen enkelin. Oli tullut pieneksi ihmiseksi maan päälle. Ja voi hellan lutuna sitä lääröä.?

Lisätty: 14.09.2013 - 17:50

Ja voi hellan lutuna sitä kääröä, pitäs tietysti olla.

Avainsanat: vaalenapunaista kaikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2013 - 20:39

Onneksi olkoon sirkkalliisa..tästä ihanasta pienen näkemisestä..uskon että sydmämmesi sykkii onnesta vieläkin...unohtumaton päivä sinulle..
Ihanaa kun ikää karttuu..saa kokea tällaisia ihanuuksia..

Kysyjän kommentti

Kiitos Liisukka ynnä muut vastaajat, kyllä ne enkelejä ovat jonkun aikaa, mutta anna olla \r\nkun suututtaa ja äiteella on kiire.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2013 - 15:18

Onnea vaan minäkin odotan tässä vajaa kuukauden sisällä syntyy uutta tyttö lastenlasta se on siis n:o 11:sta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.09.2013 - 20:16

Onnea vain kovasti. Enkeleiden suojelua tälle pienokaiselle toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 22:20

Tavallaan ihailen ihmisiä, jotka osaavat pitää pieniä ihmisalkuja suloisina.Minulta kun se taito puuttuu...Ovat alkuvaiheessa niin persoonattomia....Mutta sitten siinä neljän ikävuoden jälkeen alkavat muistuttaa jo ihmistä.Osaavat ilmaista mielipiteitä ja puhuvat ymmärrettävästi...Jotkut...

Mutta Onnea kuitenkin! Hyvä, että sinulle tuli hyvä mieli!