Oletko aloittanut uuden harrastuksen syksyn myötä?

Aloitin Unkarin kielen opiskelun syyskuun alussa. Ennen kurssia osasin kaksi sanaa, nyt sanavarasto on muutamalla sanalla kasvanut. Kohtalaisen vaikea kieli lausua, mutta alku aina hankalaa.

Avainsanat: uusi syksyn harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2013 - 13:51

Ei mitään uutta .
Vanhaa samaa vois sanoa pakkopullaa.
Lenkkeilyä ,lekuri ilmoitti et 30kg pitäis lähtee painosta :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2013 - 20:46

En ole aloittanut mitään uutta, mutta olen ottanut lenkkeilyn tiiviimmin ohjelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 21:27

Pysyn uskollisena vanhalle harrastukselle..kuntosali,venyttelyt ja uiminen..
Hoitokoiran ollessa on lenkkeiltävä 2 kertaa päivässä..
Uusi harrastus muoto on tämä 4:jä kuukautta olevan pojanvesselin hoitaminen tarvittaessa..ensimmäinen 4:jättä polvea..
Kumpikin hoitopoika profiilissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 22:02

En varsinaisesti - herätin henkiin vanhan. Tuo kuva jo paljastaa, minkä?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.09.2013 - 00:10

eipä tässä uusia enää jouda aloittelemaan kun meinaa nuo vanhatkin vaatia ihan liikaa toisinaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2013 - 00:19

En aloita kun ei tuota aikaa uusille harrastuksille liikene muilta touhuilta,tai liikenisihän sitä , mutta välillä täytyy saada olla ihan vain aloillaankin, laiskanna, mitään tekemättä, tai tulee burn out ja sehän se ei olisi kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2013 - 11:27

Vanhoilla harrastuksilla mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 15:17

Eipä ole tullut hommattua mutta laihdutus kuuri jatkuu, siinä tuota harrastusta kerrakseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.09.2013 - 20:12

Vanhaan tuttuun palaan jälleen. Yhden olisin ottanut lisäksi, mutta vähäisen osanottajamäärän vuoksi kurssi peruuntui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2013 - 09:48

Tänä syksynä käsiini jäi iso kasa siporex"kiviä" joten niistä aloin veistellä ja sahailla patsaita ja reliefejä. Nyt syksyllä jatkan myös vanhaa harrastustani eli punon tuoksuvatukan varsista aitaa kompostin ympärille ja vähän muuallekin.