Käytkö jalkojenhoitajalla, vai itsekkö saat varpaan kyntesikin leikattua?

Minä saan leikattua, vaikka ovat paksuuntuneet, lapseni olivat sitä mieltä, että on kynsisieni, mutta juuri kävin kokeissa ja tulos oli negatiivinen, hienoa.

Avainsanat: kova urakka tahtoo joskus olla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2013 - 16:08

Itsehhän minun nuo jalkani tulee hoideltua varpaankynsien leikkuuta myöten,siitäkin huolimatta, että jalkahoitaja varmasti saisi puuhan tehtyä paljon mielyttävämmin. Maksaa vain mokoma liikaa...

Kysyjän kommentti

Kiitos.Samat sanat.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 08.09.2013 - 00:25

en käy ja saanpa hyvinkin, ainakin vielä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 06:52

Kyllä itse saan varpaankynnet leikattua, käyn kuitenkin aina silloin tällöin myös jalkojenhoitajalla, kovettumat rapsitaan pois, kynnet siistitään ja jalat hierotaan, ihan mukavaa hoitoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 08:40

ihan itse häärään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2013 - 12:38

Hoituu vielä ihan omatoimisesti kynnen leikkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 19:33

En koskaan ,enkä ihan helpolla antaisi kenenkään koskea jalkoihini.Sitten, kun en itse enää taivu tai näe varpaitani, on kai tämäkin homma annettava ammatti ihmiselle.Kauhulla odotan!En edes tiedä, mistä moinen kammo on tullut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2013 - 21:25

Köyhä kun olen, niin itse nirhaan vaikkei se helppoa ole selän takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2013 - 09:50

En käy jalkahoidossa .

Isännän kanssa leikkelemme kynnet toisiltamme .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2013 - 15:26

Itse vielä saan, taivuttelun, mahan sivuun heittämisen, ähinän kanssa vielä itse leikattua. Isännältä varpaankynnet lähtevät jo itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2013 - 19:25

Otan aina oman jalkahoidon (jalkahoito-laitteella)..ennen varpaan kynsien leikkaamista..kivasti kynnet pehmenee ja on helppo leikata..ja jalkaterien rasvaus tämän jälkeen..kyllä saa,kun uudet jalat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 16:09

Yleensä leikkaan itse, mutta jos olen Tallinnassa niin käytän jalkojenhoitajan palvelua. Suomessa hoito on liian kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 22:26

Vielä taipuu keho sen verran, että kynsien leikkaus onnistuu. Se on sitten laihdutuksen paikka, jos ei itse saa varpaankynsiä leikattua - tai sukkia pujotettua ilman hengityksen pidättämistä!