Kuka se kehuikaan Aplen systeemejä?

Tietoturva-aukko ja kaaparit vie konen:
www.tietoviikko.fi/kaikki_uu...ot/a925644

Avainsanat: aple tietoturva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2013 - 21:06

Ei yllättänyt applen ongelma.
Mutta tiesikö kukaan, että android-älypuhelimet, joita on suurin osa, on tehty linux-ytimeen ja 99,9% kaikista mobiililaitteiden haittaohjelmista tehdään juuri sille! bot.fi/9gg

Kysyjän kommentti

Hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2013 - 16:49

Huh..Nyt viimeistään pitäisi kaikkien uskoa , ettei Aple Mac:aan ole immuuni viruksille eikä suojassa hakkereilta joten onneksi ei ole Appel Mac tietokonetta. Olisi se kaikkea muuta kuin mukava yllätys jos ja kun hakkerit murtautuisivat koneelle ja ottaisivat sen pääkäyttäjäoikeudet itselleen vain siksi ettei Aple ole muuttanut järjestelmäasetuksiaan tämän ikävän pulman tiedosaolosta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.08.2013 - 01:45

kaikki systeemit ovat alttiita väärinkäytöksille, jostain syystä tenavat pitävät jotain merkkiä niin hyvänä ja muita sitten vastaavasti erityisen huonoina, jos pentagoniin voi murtautua joku finninaamainen hakkeri, niin miten ihmeessä joku voi kuvitella että oma lemppari järjestelmä olisi haavoittumaton? niin kauan kun käyttää jotain toisarvoista ketään kiinnostamatonta järjestelmää, saa olla kohtuu rauhassa, mutta kun suuren yleisön mielenkiinto herää niin herää myös rikolliset, rosvot ja nuo "finninaamat" jotka haluavat "näyttää" mitä sitten lieneekin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2013 - 09:28

Systeemi kuin systeemi ei ole nykyaikana turvassa. Saa varautua aina vaikka ja mihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 13:03

Ei mikään ole pomminvarmaa nykyaikana, täytyy vain tyynesti odottaa ja toivoa, ettei mitää satu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 12:08

Nykyään kaapataan mitä tahansa verkkoa, eipä tullut yllätyksenä tämäkään..
Niinhän napsussakin kävi..