Jo 15 min. päivässä liikuntaa,pitää kropan paremmassa kunnossa.Mikä sinun liikuntamuotosi on? Tai mikä se voisi olla?

Itse pidän reippaasta kävelystä :)

Avainsanat: 15 min päivä liikunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.08.2013 - 20:15

tänään kitkettiin ja raaputeltiin kasvimaa talvikuntoon, käytettiin koiria lenkillä, niin ja tietysti 8 tuntia palkkatyötä, huomenna pitäisi leikata nurmikko, menee pari tuntia, viikonloppuna ajattelin pestä painepesurilla tallin katon, menee muutama tunti ja jokunen kuutio vettä, nämä muun liikunnan päälle ;)

Kysyjän kommentti

Hyötyliikuntaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2013 - 20:10

Käyn kävelylenkillä, aamuisin tulee tehtyä 5-7 km lenkki, viikonloppuisin joko kävelylenkki tai pyöräretki, talvisaikaan viikonloppuisin myös uimahallikeikka silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2013 - 22:49

Kävelen normaalia kävelyvauhtia. Kesällä useita tunteja päivässä, talvella vain harvoin. Kroppa ei kyllä kunnossa pysy vaikka kuinka paljon kävelee. Vaatii vähän monipuolisempaa liikuntaa se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2013 - 15:44

Kyllä minä kävelen noin 30 minuuttia rollarilla, mutta nyt on kävelyt 2 vrk.ta kävelty. Kun puudurwrriin koko vasen jalka kortisonin kanssa. 2 vrk pitäs olla suorana sänkyssä kuin valaskala.Leikkaus odottaa syksymmällä jos tutkinnot kestän. Lääkärini mainitsi, että hän on usein nähnytkin sinut kävelemässä.
Enhan minä enään vauhtimimmi ole, mutta ei se varmaan tarkoitus ole.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2013 - 18:25

Kävelen ja kesällä myös pyöräilen. Paritansseja harrastaisin mielelläni, mutta kun ei ole kaveria jonka kanssa tanssisi, niin minkäs teet. Aikanaan kun harrastin tanssia jopa 12 tuntia viikossa, pysyi kroppa kunnossa ja kuosissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2013 - 22:40

Kävely, pyöräily. Luonnossa liikkuminen. Tänään olin kolme ja puoli tuntia metsässä, huomenna lähden uudestaan ystäväni kanssa sienimetsälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2013 - 17:03

Kävely sauvojen kera ja sauvoitta sekä pyöräily niin sisällä kuin ulkona. Ne ovat minun joka päiväisien liikuntahetkieni eniten harrastamat lajini niin ajallisesti kuin määrällisestikkin. Niiden lisäksi, soudan kesäisin hyvin paljon veneellä, kuntouin aina kun atooppinen ihoni sen sallii, tanssin tuon tuostakin lavatansseissa, lumikenkäilen talvisin ja hyötyliikun esim. lunta luomalla, haravoimalla, tai keräilemällä marjoja ja sieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 21:19

Kävely/pyöräily. Matkan voi itse päättää, mutta eihän se esim. 2 km:n pyörälenkki kovin paljon kuntoa lisää - kävellen toki paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 11:43

Kävelyhän mulla on ja sitä tuli Rodoksella harrastettua tuutin täydeltä sellaista 15-20 kilometriä tuli 2 viikkoa päivittäin käveltyä..
No voin sanoa että pelkäsin elokuun matkailua kovin paljon jotten vaa alle uskaltanut mennä, mutta hui hai elokuu ei tuonut mulle grammaakaan painoa lisää, vaikka vähän tuli noita kiellettyjä aineita suuhun laitettua, mut en kyl laihtunutkaan..