Ovatko kaikki samaa mieltä, että Sirkkaliisan uusi Napsukuva on herisyttävän HAUSKA?

Itse sain makeat naurut :)

Avainsanat: hauska kuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2013 - 18:16

Kiitos vain, kyllä se on ihan oma kuva, kattokaas kun on vanha ja väsy, niin sitä nuukahtaa kuin ruusu,
ehtoopuolella sitä jo pistellään. Olen kuitenkin hengissä. Tai ainakin hetkittäin. Minulla on sellainen vaikutelma.Odottelen 3 jalkaa tähän isomummouteeni näinä päivinä, kaksi jo on.
Tuossa kerran siivotessani, nurkkiani nuohotessa, löysin peilin pikkaraisen, peilin vallan hienon ostetun sota-ajalla.
Kurkistin siihen- Vieläkö muistat minua, sinisiä silmiäni, punaisia poskiani, kaulanvartta valkiata?
Oli peilini pilattu kuva kaunis niin sotattu. Kuinka jaksoi sinisilmät? Taisi nuo siniset olla:
silmäluomet lonksahteli, silmäpussit pullisteli. Kuitenkin ikäisekseni hyvin säilynyt kuin etikkaan suolattu kurkku. Mikä se ikä on vuodet ja verisuonet virkatodistus mieli vai rypyt.
ja hyvin siis vaikka ryppyinen, mutta aivoiltani virkku. Unohteleva hupakko ,mutta elämänmyönteinen
virkku etikkakurkku, hellä höppämä kurttuinen älypää. Onhan sitä monenlaista säilymistä.

Joko uskotte, että olen aivan oman itseni näköinen

Lisätty: 26.08.2013 - 17:27

KIITOS KIITOS

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta! :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2013 - 18:06

Kyllä se on oikea huumoripläjäys!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.08.2013 - 23:00

liekö ihan omakuva ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2013 - 18:14

ON! Ja sirkkaliisan vastauksetkin laittavat usein kasvojen lihakset naurusta treenatuiksi paremmin, kun Botox!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2013 - 22:51

Samoin täällä tuli makeat naurut sirkkaliisan napsukuvasta..todella hauska..kyllä sirkkaliisalla huumori pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.08.2013 - 11:56

Hauska on kuva ja sai hymyn kasvoilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2013 - 22:29

Se onkin hyvä, jos kuva esittää edes vähän itseään!