Ei mene jakeluun! Miten valitaan paras vastaus? Säh.pos. tulee viesti: Valitse paras vastaus, 2 päivää aikaa. Miten pääsen juuri..

..sen kysymyksen kohdalle, jossa pitää äänestää paras vastaus. En ainakaan napsauttamalla "äänestä" kohtaa. Se linkki vei 10 päivää vanhoille kysymyksille, joita kuka tahansa voi äänestää? Vääntäkää nyt rautalangasta, jotta tyhmempikin tajuaa.

Lisätty: 14.11.2008 - 17:09

Kokeile Terhi selvinpäin vastata, jos niitä virheitä tulis vähemmän! Se on tää perjantai-ilta, perjantai-ilta.......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 11:26

Kun mulle tulee sähköpostiin tällainen viesti, niin en yritäkään sitä kautta mennä valitsemaan, vaan seuraavasti 'klikkailemalla:
1. Kirjaudun Napsuun (omilla tunnuksillani)
2. Oma Napsu
3. Vastaukset
4. Sulkeutuvat kysymykset -kohtaan ja siinä kohdassa lukee paljonko aikaa (tuntia/min) sulla on aikaa valita tähän mielestäsi paras vastaus.

Toivotaan et tästä apua sulle, miksei muillekin....

Lisätty: 14.11.2008 - 18:55

Terhillä vain yks kirjuutteluvirhe: "oisimn", joten tästä päätellen (kun tääl Napsus muuten on ihka täydellist äipänkielt vaan lukenunna tähän asti; murrettahan ei lasketa), niin päättelin siit, et ei terhil oo kyl viel perjantai lähteny oikein käyntii (vaik 'yläkerras' näin lissäyksessä vihjaillaan, hehee..
Terkuin oikolukija...hyvvee viikonloppuu kaikil, ja kais te ymmärrätte huumorii, jota kais kysyjäki tarkotti, mut ku nää hymiöt puuttuu täält, ni ei voi "pehmentää" sanomaansa (ko?)

Lähteet:
oman kantapään kautta jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 12:58

Hyvä hyvä jonin13, sie se sitten ossot selittää hyvin ja rauhallisseen. Mie jos oisimn vastanna tohon kyssäriin, niin oisin varmaan vastannut sekavasti ja ehkä vähän 'huutaen' no ei vaan. :D

Mulla kyllä joskus käy niin että kun menen äänestämään sen säh.post. viestin kautta ja tietty kirjaudun niin siellä onkin joku ihan huuhaa kysymys tai vastaavaa. Eliks olen saanut muuten vain viestin että äänestä, vaikka ei tarvihekkaan.

Ja joskus mulle tulee viesti sähkäriin että 'paras vastaus' kun klikkaan ja meen katsomaan, niin se ei välttämättä olekkaan mulle tarkoitettu kun parhaan vastauksen kohdalla onkin joku muu kuin mie.
On nuit kämmei vaik mitä muita mutta en jaksa rupee selostaa ja anteeeksi kun mun juttuni/ vastaukseni oli kyllä ihan muuta kun tuohon sinun kysymykseesi liittyvää.

Anteeksi :ö)

Lisätty: 14.11.2008 - 12:59

Kauheesti virheitä miun tekstissäin, höh.

Lisätty: 14.11.2008 - 22:14

Perjantai ja Nenäpäivä ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 16:44

sähköpostiisi tulleen linkin kautta. elikkäs kun tulee tuo kyseinen valitse paras vastaus niin samassa viestissä on linkki juuri siihen sinun kysymykseen jonka olet aiemmin kysynyt. klikkaa linkkiä ja se vie sinut juuri siihen kysymykseen josta sinun tulee valita paras vastaus (jos haluat valita)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 21:51

paina sähköpostin linkkiä-> pitäisi tulla juuri se kysymys eteen ja siitä äänestä tätä kysymystä jokaisen vastauksen alla->valitse yksi ja varmenna valintasi