Kuka tietää, mistä voi ostaa/tilata laitteen, jolla voi katsoa TV:tä tietokoneella, onko kokemusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2008 - 21:15

TV-kortti on tietokoneen lisälaite, jonka avulla televisiolähetys voidaan vastaanottaa tietokoneella. Suurin osa tietokoneiden TV-vastaanottoon tarkoitetuista laitteista on malliltaan koneen sisään asennettavia kortteja, mutta on olemassa myös muilla tekniikoilla toteutettuja vastaanottimia, kuten tietokoneen USB-liintäntään kytkettäviä pieniä ulkoisia laitteita. Tällaiset ovat erityisen käteviä matkakäytössä ja esimerkiksi kannettavan tietokoneen kanssa.

www.pixmania.com/fi/fi/775/x...g=fi_10722

www.vertaa.fi/cgi-bin/s.cgi?.../tv_kortit

Lisätty: 13.11.2008 - 21:21

ps. avomiehelläni WinFast systeemi, ja hyvin näkyi.

Lisätty: 16.11.2008 - 14:04

Kätevää - ota digi-tv mukaan matkalle tai mökille! Tämän USB-liitäntäisen digisovittimen avulla katselet ja tallennat vaivatta DVB-T -antenniverkon digilähetyksiä suoraan Windows XP- tai Vista-tietokoneelta.

www.verkkokauppa.com/popups/...hp?id=6545

Lisätty: 16.11.2008 - 14:11

www.digitoday.fi/viihde/2006...0612481/66

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 15:02

niin näitä usb porttin laitettavia tikkuja saa nykyään melkein mistä vaan esim hong kongista ja muista vastaavista, luutavasti myös gigantista. itselläni ei oo koskaan sellaist ollut.

toinen vastaava "systeemi" on TVkaista netti palvelu siellä on kuukausi maksu noin 10 kk ja se paikka tallentaa kaikki ilmaiset suomen kanavat nettiin kahden viikon ajaksi jonka aikana siellä voi käydä katsomassa mieluiset ohjelmat. lisäksi on mahdollisuus kopioida ohjelmat koneen muistiin josta siirtää vaikka dvd:lle.

sirtten tuli vielä mieleen että tarviikohan tv lupa maksuja maksaa jos käyttää pelkästään tietokoneen dikiboxia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 18:24

Ei sitä silloin tarvii.