Kuka sanoikaan ettei pyörällä opittua ajotaitoa unohda koskaan?

Nelijalkaisen ollessa korjaamolla, kaivoin autotallin uumenista seitsemänvaihteisen kippurasarveni. Huh huh, vuosien ajamattomuuden jälkeen ajojälki oli kuin tietyllä tavalla suoritettu toimitus!

Avainsanat: pyöräily ajotaito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2013 - 21:33

En ollut pyöräillyt yli 20:een vuoteen. Sitten sain 21 (!!!) -vaihteisen naistenpyörän. Ajappa sillä sitten! Milloin oli pyörä minun päällä ojassa, milloin toisinpäin. Annoin pois. Minulle korkeintaan matala lastenpyörä, apupyörillä, kiitos.

Kysyjän kommentti

Kiitos, eipä unohdeta tyynyjä :D.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2013 - 05:50

En nyt suoralta kädeltä muista kuka tämän suuren totuuden julkilausui, mutta oikeassahan hän oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 08:52

Niinhän sitä sanotaan...Vaan eipä taida pitää paikkansa...Äitini, pyöräillyt ikänsä, kaatui juuri toissapäivänä suoralla tiellä tien varressa olleeseen soraan;olkapää siinä sijoiltaan meni.Nyt sitten ei pyöräillä vähään aikaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.07.2013 - 09:40

samaa mieltä kuin girasol, kyllä ne taidot ruostuu, joskin hitaasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 10:12

Kyllä nuo taidot ruostuu, mutta kun pääsee pyörän päälle niin kyllä nuo taidot pikkuhiljaa palautuvat takaisin, ehkäpä parin kömmähdyksen jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 22:49

Voi voi kumpa tietäisi osaako sitä enään ajaa edes polkupyörällä, en uskalla edes koettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2013 - 23:53

Monen vuoden pyöräilettömyydestä huomasin takapuolen menevän kipeäksi nopeasti, vaikka oli pehmyt satula. Siihen piti totutella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2013 - 10:39

Hapuilevaa se ensin on, mutta äkkiä mutkat oikenee. Harjoitusta lisää.