Elokuu onkin kuukausi kun ei paljoa kotona aikaa vietetä.. miten teillä???

Rodos 2 viikkoa elokuun alusta..
sen jälkeen 6 päivää Kittilässä tyttären perheen luona..
sitten vielä Vikingin uudella Turun laivalla risteily, siitä on meidän elokuu tehty...
Tänään on vietetty ihana päivä Naantalissa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2013 - 23:09

Ompas Toffella vientiä kun sammakolla äkeen alla. Kyllä minä makoilen kotona vain. Kun koulkirjat ovat hukassa ja en ole löytänyt mieleistäni reppua. Rollarinikin on jo eläkeiässä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!!!\r\n\r\nKyllä on todella vientiä mutta nyt ootellaan Rodoksella ollaan jo tasan 2 viikon kuluttua...\r\nYstäväni kotiutui sieltä eilen hänkin oli miehensä kanssa siellä 2 viikkoa..\r\n\r\nJa tottakai tytteren perhettä on kiva nähdä taas kotioloissa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2013 - 08:59

Eiköhän elokuussa jo taas tehdä töitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2013 - 17:25

Elokuun alku menee lomaillessa Berliinissä, loppu elokuu lomaillessa missä milloinki, välillä ehkä kotioloissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.07.2013 - 08:50

matkalle tässä taas haikaillaan, tuskin vielä elokuussa, mutta syys-lokakuussa olisi pienen tauon paikka, rodoksellakin olisi mukava pitkästä aikaa piipahtaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 10:00

Elokuussa kotona kuten muinakin kuukausina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2013 - 21:15

Elokuussa hiljenee aivan tavalliseksi arjeksi. Tässä kuussa on ollut ja tulee vielä olemaan paljon muistorikkaita tapaamisia.